יום שלישי, 16 במאי 2017

ניוטרגינה-כך תהפכי לקוסמטיקאית של עצמך-Hydro Boost

קיץ , כבר אמרתי אין ספור פעמים כמה שאני אוהבת את העונה החמה, כי חוץ מזה שחם ונעים יש הרבה שעות של אור , יש  הרבה אירועים, הרבה אירועים משמע רוצים להיראות יפה, אבל קיץ זה גם חום ,דביק עור יבש ,מזגנים ועוד...
לכן בקיץ חשוב מאוד להשתמש בקרם לחות, כי עור חסר לחות חשוף ופגיע יותר לנזקי הסביבה .
כשאנחנו צעירים העור שלנו הוא בעל יכולת חידוש עצמית ,בעיקר אצל ילדים ,אבל הבעיה מתחילה מגיל 40 ומעלה ,כשלעור לוקח קצת יותר זמן לחדש את התאים ,לכן בזמנים כאלה צריך וכדאי להשתמש בעזרים של תכשירים חיצוניים.
מי שמכיר אותי, העור שלי ואני יצאנו לדרך לפני 41 שנים , ידענו עליות ומגיל 21 קצת ירידות, אני לא אלאה אתכם בפרטים, אבל היום הפכתי לדרמטולוגית של העור שלי (אמנם אין לי תעודות אבל ניסיון החיים שלי עולה על כל תעודה).


אחרי שהעור שלי עבר טיפולים אצל קוסמטיקאיות נכחתי ,כי זה עושה לעור שלי פלאים, אבל הפלא הזה הוא עסק יקר,לכן החלטתי להתמקד בשיפור וחידוש העור בעזרת קרמים ,אבל קרמים שמכילים חלק מאותם חומרים בהם משתמשת הקוסמטיקאית שמקנים לעור רעננות בלי להזיק או לפגוע בו.


את ניוטרג'ינה אני מכירה עוד מהיותי תיכוניסטית ,אז השתמשתי בסבון המוצק שלהם על מנת לייבש את אותם פצעי בגרות ,שמלווים כמעט כל נער ונערה, מאז כבר הבנתי שמדובר במשהו איכותי.

המוצרים הנהדרים של ניוטרג'ינה מסייעים לעור שלנו להגן על עצמו ועכשיו עם הסדרה החדשה Hydro Boost גם עוזר לעור לחדש את עצמו .
השבוע ניסיתי סדרת מוצרים נהדרת שמומלצת לכל אישה שעברה את גיל ה-40 ,כי כולנו רוצות להיראות צעירות,רעננות עם עור זוהר ,צח ונקי,לטשטש את הקמטים והקמטוטים שהתווספו להם עם השנים,אבל לא לפגוע במראה הטבעי שלנו, המראה הכ"כ ייחודי שלנו.
 מה שמייחד את הסדרה ,שהיא מכילה בחלק מהמוצרים חומצה היאלורונית, 
חומצה ששומרת על הלחות בעור ומעניקה לו מראה בוהק ורענן.
בחומצה ההיאלורונית היא חומר דמוי ג'ל שסופח מים ומצוי בגופנו באופן טבעי, היא זו ששומרת על הלחות בשיער ובעור שלנו, משתמשים בה בעיקר בטיפולים אסתטים.

בסדרה הידרו בוסט של ניוטרגינה ניתן למצוא :
קרם לחות ג'ל להזנה מיידית בלחות - כמובן שהמרקם שלו ג'ל קליל המכיל חומצה היאלורונית ,הוא הופך את העור לרך וגמיש ,הקרם נספג בקלות בעור ואינו מותיר שמנוניות,הריח שלו נעים ומרענן.
מחירו המומלץ 82 ש"ח ועכשיו עד סוף 5.17 ניתן להשיגו במחיר 69.90ש"ח (שווה ביותר!!)


קרם נוסף , קרם לחות ג'ל לעור יבש נטול בושם-גם הוא בעל אותו מרקם ג'ל קליל ,אך אינו מכיל בישום .
מחירו זהה לקרם הג'ל הרגיל.




עוד בסדרה:

מים מיסלריים- כמי שמתאפרת על בסיס קבוע , אני יודעת שחובה להסיר את כל האיפור כל ערב ,על מנת לאפשר לעור לנשום דרך הנקבוביות,המים מסירים את שאריות הלכלוך ותוך כדי מעשירים את העור בלחות ,הודות לחומצה ההיאלורונית שהם מכילים העור שומר על לחותו.
המים הינם שקופים.
מחיר לצרכן-49.90 ש"ח.



לאחר הניקוי

בסדרה קיימים גם מגבונים לניקוי הפנים,חלב פנים ג'ל ותרחיץ ג'ל לניקוי הפנים- במגע ראשוני של התרחיץ על עור הפנים ,מורגש כאילו זה הופך לדביק ,אך הג'ל מקציץ ומשאיר את עור הפנים רענן ואפילו מתוח(אני עפתי על זה ברמות).
מחירו לצרכן-59.90 ש"ח .


לחומצה ההיאלורונית יתרונות רבים כמו:
טבעית, משפרת את איכות העור, ידידותית והכי חשוב לא תחושו כאב.

אז נכון שקיץ ויש הרבה אירועים ואין לי כ"כ זמן והרבה כסף להוציא על קוסמטיקאית, אבל יש לי הידרו בוסט שעוזר לי להיראות כאילו ביקרתי אצל הקוסמטיקאית.

עיצה ממני- ביום הארוע השתמשו במוצרים ותשיגו מראה רענן, מתוח ותתכוננו לקבל מלא מחמאותוחוצמזה תשתו הרבה מים.


נשיקות ושימרו על העור שלכם.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה