יום ראשון, 28 במאי 2017

שוורצקוף פרופשיונל SOS הכי טבעי לשיקום השיער



אחרי שהשיער שלי עבר "התעללות" מכוונת ובילתי נשלטת מצידי, כי אני לגמרי מבינה שמה שלא עושה הטבע עושים חומרים כימים ,החלקות ופנים.
החלטתי במפתיע , די!!!! אני חוזרת לטבעי , כי מסולסל זה טבעי והכי אני, האמת קבוצת המתולתלות בפייסבוק גרמה לי להבין שמסולסל זה מיוחד ויפה , מה גם שזה טבעי והכי שלי ,כבר אין צורך לפחד מכל טיפה של מים
או משחייה בבריכה, רחצה בים ועוד....



אז הסתפרתי ממש קצר והתחלתי בשיקום ,עם המון תמיכה מחברות ובעיקר הילדים שלי,ואז הגיע עוד מישהו ממש במפתיע , מישהו מוכר ששמע את זעקת ה SOS ששידרתי, שוורצקוף, המומחה לענייני השיער, שוורצקוף פרופשיונל מבית הנקל סוד מרחיבה את סדרת ה BC Repair Rescue
ומשיקה 2 מוצרים נפלאים לשיער, טיפול SOS אקספרס וסרום הגנה מזין.

שני המוצרים מעולים לשגרת טיפוח שיער פגום ועייף בעקבות טיפולים כימיים , ממש מה שהשיער שלי זקוק!!!

המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער ,לסדרה פורמולה חדשנית שמסייעת להתחדשות השיער ,לבנייה של סיב השיערה , אמנם , נאמר כי זה מביא את השיער ממש בדומה לשיער הבתולי ,אבל עוד בהמשך ,כי כרגע לאחר שימוש של חודש אני רואה שינוי לטובה, השיער מתמלא ומשתקם לאיטו ,אבל עדיין לא הגיע לשיער שהיה לי לפני שהתחלתי להתעלל בו.

קצת על המוצרים החדשים:


המוצר שאני ניסיתי טיפול S.O.S אליקסיר, 3 ב-1, בסדרת ריפר רסקיו - BC REPAIR RESCUE S.O.S ELIXIR

יש בו 3 צבעים שונים בשלוש שכבות מופרדות שמתערבבות בניעור,למוצר ריח נפלא של תמרוקים.
מוצר אחד שמעניק 3 טיפולים שונים, ממלא ומחדש את סיב השיערה,מעניק מעטפת של הגנה ומעניק טיפוח אחיד לשיער.
השימוש במוצר נעשה בריסוס לאחר ניעור היטב, מפזרים על שיער לח ,לאחר 5 ד' שהחומר שהה על השיער ונספג שוטפים.



מחירו 98 ש"ח ל-100 מ"ל.

המוצר השני והנוסף בסדרה זהו הסרום -סרום הגנה מזין "נוטרי שילד", בסדרת ריפר רסקיו - BC REPAIR RESCUE NUTRI SHIELD SERUM

סרום בכללי זה נהדר , עם זה לעור או לשיער, הוא מכיל ריכוז גבוה של חומרים פעילים הוא חודר לסיב השיערה ועוזר לשקם אותה ולהזין אותה., 


הוראות שימוש: יש ללחוץ כמות קטנה לכף היד, לעסות ולערבב היטב את שתי פאזות החומר. למרוח על שיער לח שיובש במגבת או שיער יבש. להשאיר ולעצב כרצוי.
מחיר- 110 ₪ ל-  28 מ"ל + 28 מ"ל


מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה