יום שלישי, 27 ביוני 2017

כחומר ביד היוצר(ת)- ליאת גלעד

אני מאוד אוהבת סטייל אם זה באופנה ,אקסוסוריז ודברים משלימים,אבל לפעמים נדמה כאילו כולם אוהבים אופנה ,פתאום אני פוגשת את השמלה/מכנס/חולצה /תכשיט על מישהי אחרת וזה הופך לקצת פחות מיוחד ,אמנם אופנתי אבל לא כל כך ייחודי.
ככה זה כשמרבית האופנה נעשית וניתפרת בריטנרים של סטוקים, זה אמנם מוזיל עליות (ייצור ולא בהכרח לצרכן) אבל
  הופך את הפריט ללא ייחודי .


כשהוזמנתי לקחת חלק בהשקה של מעצבת תכשיטים , שמחתי מאוד, כי אני מאוד אוהבת תכשיטים , אפילו פעם קיננה בי המחשבה על לימוד צורפות,
דבר שלא יצא לפועל אבל עדיין קיים עמוק בפנים.

תכשיטים זה לא חכמה לרכוש , כי יש המון חנויות והמון מעצבות , אבל מעטות מאוד מביאות את הפן האישי שלהן, שלא כמו ליאת גלעד ,שכבר מגיל צעיר מאוד ניחשפה לאהבה הגדולה שלה תכשיטים עם נגיעות איתניות, תכשיטים בהם היא מביאה ומביעה את האני מאמין שלה.

לפני 4 שנים הקימה ליאת את הסטודיו שלה (מיד לאחר סיום לימודיה בשנקר),בתחילת דרכה החלה ליאת לעצב תכשיטי אופנה בעלי צבעוניות מיוחדת ,תכשיטים עם חריטה אישית, בקו נקי עם נגיעות אתניות.


בין לבין צרפה תכשיטי זהב ויהלומים עפ"י הזמנה אישית,
תוך כדי עבודתה גילתה ליאת את האהבה שלה לחומר גלם שאינו מתכלה עם השנים , הזהב והחליטה להתמקצע ולהתמקד בייצור ליין מיוחד של תכשיטים מזהב, תכשיטים שישארו הרבה אחרי לכתנו.

הקולקציה האחרונה -Healing Bling אותה עיצבה ליאת ואותה היא מציגה בתערוכה בימים אלה ממש ,ב-13.7 בגלריית פיירסקופ עד ה-5.8( אירוע שמופק ביוזמת לוטן תדמיות), היא בהשפעת הבודהיזם , קולקצייה בהשראת האמונה שאבני הטבע מחזיקות ביכולות של ריפוי וסגולות,למעשה העיצוב עצמו כאילו " נגלה" לליאת תוך ובמהלך העבודה שלה על האבנים.

מעבר לכך הכרתי אישה מקסימה שאהבתה ליצירתיות ניכרת מאופן ההצגה
של הקולקצייה ,ממש כמו תינוק אותו מטפחים ואוהבים.
מה שאהבתי בקולקצייה ובעצם ברעיון שעומד מאחורי עיצובים ,הנושא של ייחודיות, התכשיטים גם אם יעוצבו כמה פעמים לא יהיו לעולם זהים ,אולי דומים אבל לא זהים.


בינתיים מוזמנים להתרשם מהעיצובים היפייפים של ליאת באתר שלה-*כאן.




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה