יום רביעי, 28 ביוני 2017

נספרסו מרעננת לנו את הקיץ

אמנם חם ,כי מה לעשות זה אופיה של עונת הקיץ, אבל יחד עם זאת,

החום הכבד לא מונע מאיתנו לצאת ולחפש טיולים ודברים מרעננים..

כשתשאלו כל אוהב קפה ,איך הוא שותה את הקפה שלו בקיץ ,זה יהיה בדר"כ קר וצונן,לא הדיבור אלא הקפה.
בנספרספו השיקו צמד קפסולות קפה חדשות להכנת קפה קר (Leggero on ice ו Intenso on ice ,תערובות שהוכנו במיוחד להכנת קפה קר) 


ולרגל ההשקה מציעה חווית קיץ מרעננת במיוחד ברחובות ירושלים ותל אביב ,
ההשקה המרעננת נעשית בשיתוף פעולה עם המיזם הקולינארי Bitemojo
שלוקחת אותנו לסיור קולינארי מרענן.
הסיור נותן הצצה לטעמי קולינאריה קרה ,החל מסביצ'ה שמוגשת על לחם
פרנה ועד גלידה שחורה.
הסיורים בתל אביב הסתיימו ב-23.6 ,אך לאוהבי הקפה והקוליאריה מוזמנים להגיע לסיור בירושלים עד 30.6 .
הסיור נעשה באופן עצמאי באמצעות אפליקציה שמנחה את המסייר עם מפה
למעבר בין נקודה לנקודה, כשבכל נקודה תציג האפליקציה פרטים מעניינים על המקום עצמו ובנקודות טעימה יוכל המשתתף לטעום מנה שהורכבה
בדיוק למטרת הסיור.


עלות הסיור 100 ש"ח ונרשמים אליו באתר נספרסו

















 

ירושלים

נקודות הטעימות בירושלים כוללות את בר הקפה הקר והחוויתי של נספרסו במתחם התחנה,  דוכן המיץ של מיץ פטל שבשכונת גאולים בקעה, המגיש מיץ קייצי מיוחד מבוסס על פירות יער ומנגו; בית הכוון, במתחם התחנה – המגיש פלטת סלטים וסביצ׳ה עם לחם פרנה; סטיישן 9 במתחם התחנה, המגיש מנת סינטה צרובה על סלט שורשים או סלט פפאיה; ו-פי בריבוע באזור גן הפעמון, המגיש עוגת טירמיסו ייחודית.

נקודות עניין דרכן יכול המסייר לעבור הן פארק המסילה, במסלול המקשר בין תחנת הרכבת הישנה ובין תחנת הרכבת החדשה במלחה, שם ניתן ליהנות מבריזה קיצית קבועה; בית הכוון בתחנת הרכבת הישנה של העיר; מתחם התחנה המשלב תרבות, אמנות וקולינריה מקומית ירושלמית ומושך אליו מבקרים מירושלים, ישראל והעולם; תיאטרון החאן, השוכן בלב חאן עתיק ומשוחזר שאולמותיו נהנים מקרירות טבעית; גן הפעמון שהבריזה וההצללה של מטפסים לאורך שדרתיו מושכת אליו מדי יום משפחות מכל רחבי העיר; מזרקת האריות בגן בלומפילד, המסמלת דו-קיום בירושלים; ותחנת הרוח של שכונת ימין משה, הממוקמת באחת מנקודות התצפית היפות בעיר.

 

תל אביב

נקודות הטעימות בתל אביב כוללות את מתחם הקפה הקר החוויתי של נספרסו בנמל- הכניסה אליו תתאפשר רק למשתתפים בסיור, באמצעות קוד שיוזן באפליקציה, מסעדת "קיטשן מרקט" במתחם הנמל, שם יצר השף יוסי שטרית עבור המשתתפים בסיור, כדור שוקולד לבן מונח על פירורי שוקולד בתוך כונכיית ים. נגיסה בכדור המצופה זהב, תחשוף שוקולד לבן ממולא באייריש קרים, מסעדת "יוליה", מסעדת מאכלי ים שבה תוגש מנת סביצ'ה דג.

בחוף מציצים תוצע מנת דייגים קלאסית- לצד צ'ייסר עראק עם רימונים ברבוניות פריכות ומטוגנות. סיום הארוחה יתקיים בגלידריית נווה צדק בנמל, שתגיש את אחד הטרנדים הקולינאריים הלוהטים של 2017- גלידה שחורה.

מסלול נקודות העניין של תל אביב יתחיל ברידינג. נחצה את הירקון לנקודת "שפך הירקון", שמו של המקום בו נשפך נחל הירקון אל הים התיכון. נצפה בחצי אי המכונה "חצי האי הירקוני" ובו מספר אתרים בעלי חשיבות. משם עוברים לנקודת עניין "הכנפיים של מקסיקו", בצפון העיר על גדת הירקון, ברחבה שלצד דרך דוד רוטלוי, מוצב פסל רחוב עשוי מתכת. לאחר מכן ממשיך המסלול 

 

למתחם "יריד המזרח", יריד מסחרי בין לאומי שפעל בתל אביב בשנות ה-30. בימים ההם המתחם היה אזור בילוי שכולם נהרו אליו לאוכל, שתייה וקניות. משם ממשיכים לעבר "ארגז החול" והכניסה אל "שוק האיכרים",  שוק האוכל המקורה הראשון בישראל, בשטח של למעלה מ-1000 מטר רבוע, לקהל הרחב. לאחר מכן ממשיכים לכיוון הנמל הדרומי ונקודת העניין נוספת, שירי לאה גולדברג על הנמל.

 

 

אודות Bitemojo

אפליקציית הטעימות הקולינריות bitemojo מאפשרת לקיים באופן עצמאי ,בעזרת הטלפון הנייד, סיורי אוכל טעימים ומרתקים. לבד מהחוויה הקולינארית – מובטחת למשתמשים גם פעילות תיירותית מעניינת.

האפליקציה כוללת מערכת ניווט, שמסייעת למטייל להגיע אל מיטב המסעדות ודוכני האוכל המיוחדים ביותר. דרך האפליקציה אפשר לערוך סיורים קולינארים בערים רומא, בברלין, ירושלים ות"א.

 

אודות Nespresso

Nespresso, חברת בת של קונצרן המזון השוויצרי Nestle, היא החברה החתומה על המצאת הרעיון של קפה איכותי בקפסולה כבר לפני יותר מ30 שנה. בסיס החברה בלוזאן, שוויץ, והיא פועלת ב -64 מדינות עם יותר מ -12,000 עובדים, 300 מתוכם עובדים בנספרסו ישראל. לחברה יותר מ 450 בוטיקים יוקרתיים פזורים בערי העולם. בישראל שבע חנויות בוטיק ומועדון קשרי לקוחות טלפוני. למידע נוסף- www.nespresso.com

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה