יום שבת, 10 ביוני 2017

איתי סונטג מקסים לנו את החושים.

לפני שבוע הוזמנתי למופע , מופע של אומן חושים, כשאני שומעת אומן חושים קשה לי שלא לחשוב על אורי גלר , נמרוד הראל, ליאור סושרד ואמיר לוסטיג.

הייתי נוכחת בלא מעט אירועים מהסוג הזה, כך שהיה לי למה להשוות.


הפעם מדובר על בחור צעיר ,בן 23 , שעונה לשם איתי (יש לי חולשה לשם הזה) סונטג, אמנם המופע היה במקום תל אביבי ,מרתפי כזה עם אקוסטיקה גרועה , אבל בכל זאת המופע היה מרתק.

את תחילת דרכו החל איתי בצבא, כן בצבא!!!  ידעתם שיש כזה מקצוע צבאי,קוסם?! אני לא ואתם?

את האהבה שלו לקסמים החל איתי כבר בגיל צעיר מאוד ,גיל 6, גיל שבו ילדים מתלהבים ממופעי קסמים ומנסים לחקות את הקוסם ואף מבקשים ערכות קסמים , דבר שדועך עם השנים, אבל אצל איתי המצב היה שונה , לא זו בלבד שזה לא דעך ,זה אפילו התעצם, אבל לא קוסם , אומן חושים או מנטליסט אם תרצו.
מה זה אומר? 
מי שיודע להשתמש בשפת הגוף של הקהל תוך שימוש במניפולציות מחשבתיות /פסיכולוגיות ,על מנת ליצור רושם אצל הקהל של מישהו שקורא את המחשבות שלנו, איתור חפצים וקריאת עתידות.


כמובן שכל זה לא שווה בלי הקסם האישי אותו מביא איתי לבמה , הוא דואג לשלב במופע קטעי סטנד אפ ומשחק.
המופע אינו משעמם ואף מסקרן , הודות לשילוב כמובן של הקהל תוך שימוש באלמנטים של קטעי וידאו ומוזיקה מתאימה.


הודות ללימודי המשחק של איתי , הוא יודע לאלתר דבר שתורם לאמינות של אומנות החושים.

אז הוא אמנם צעיר אבל אין לי ספק שמצפה לו עתיד מקסים.

אורי גלר תזהר איתי סונטג מאחורייך.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה