יום שבת, 10 ביוני 2017

רשת קפה גו' חוגגת ואנחנו נהנים.

לפני שנה התחלתי תהליך של גמילה , לא בגלל משהו בריאותי חלילה ,אלא בגלל שרציתי קצת לרדת במשקל ועל הדרך לאכול בריא יותר, אז התחלתי בהליך של גמילה בעזרת מכון אברהמסון של סוכר וגלוטן,
בהתחלה קצת חששתי מדברים כמו " איך יראה התפריט שלי? מה אני יאכל? ועוד...

אבל עד מהרה הבנתי שהשד לא כזה נורא ,נהפוך הוא , אני אוכלת בריא יותר ולא מרגישה תחושה של כבדות גם לאחר ארוחה מלאה וכשאני אומרת מלאה אני מתכוונת מלאה בבריאות.

לאחרונה אני שומעת שיש מודעות גוברת בכל הנושא שקשור לטבעונות וגלוטן, אם מבחינה בריאותית ואם סתם כי אנשים נמנעים.

בבית זה הרבה יותר פשוט וקל , כי בבית אנחנו שולטים ויודעים מה אנחנו שמים באוכל , האתגר הקשה הוא דווקא שאנחנו יוצאים לאכול בחוץ,
אז מתחילים כל השאלות ,זה מכיל ביצים? גלוטן? סוכר וכו'.....
אנחנו מוצאים עצמנו מצטדקים ,"אני לא אוכל גלוטן,אסור לי אגוזים,אני טבעוני ועוד, אז יש לי בשורות בשבילכם, כבר לא צריך להצטדק ,רק לשבת ,לבחור ולהנות מתפריט עשיר של מנות מיוחדות וסופר טעימות ברשת קפה גו'  גם למי שנמנע מגלוטן ולטבעוניים.

התפריטים החדשים מכילים מוצרים נהדרים  ,החל מזרעי צ'יה ,בורגול,קינואה ועוד...והכל במחירים שווים ונוחים.

בתפריט ארוחות הבוקר אפשר למצוא,לצד התפריט הרגיל גם תפריט לטבעונים ולנמנעי גלוטן.

ארוחות לזוג או ליחיד, ארוחות עשירות שכוללות ,2 ביצים סלט ומגוון מטבלים ,עם לחם הבית שתייה קלה וקפה.

גם טבעונים ימצאו ארוחת בוקר נהדרת , עם חביתת קטניות ,סלט לבחירה ומטבלים שונים.

גם יוגורט קינואה ופירות (חדששששש וסופר טעים).




במנות הפתיחה תוכלו למצוא את "כרמלה" - לאבנה מתובלת/טחינה מתובלת (לטבעונים)  וסלט טאבולה בורגול פיקנטי על מצע פוקאצ'ה אפויה מוגשת עם ביצה קשה וסלסלת עגבניות.

לחמא בעג'ין - פוקצה ללא בשר!!!!  אפויה עם תבשיל בולונז  טבעוני ברוטב עגבניות, טחינה וסלט רוקט.



גם מנת קובה פריך- קובה בורגול במילוי סויה טבעונית עם סלט טאבולה ולבנה מתובלת ( לטבעונים -טחינה ), מנה עשירה ,טעימה ומשביעה.



אני אוהבת את המנה שהיא שילוב של הכל , "חגיגת בריאות" , שילוב של גרגירי חומוס,קינואה,עדשים שחורות,חמוציות,בצל סגול ועוד..
מוגש על קרם צזיקי טחינה גולמית וזרעי ציה.



בנוסף תוכלו למצוא את הסלטים האהובים שמוגשים כמנה בפני עצמם , סלט חלומי, שוק, עגבניות, טונה,קינואה ופטריות, גם פסטות ובייגל עם תוספות מגוונות ועוד...





גם קינוחים אפשר למצוא ברשת ג'ו , כי ארוחה בלי קינוח היא ארוחה לא שלימה,אז מה בקינוחים?:

לתפריט הקינוחים נעשה שיתוף פעולה פורה וללא ספק טעים ונעים ,עם הקונדיטור אלון שבו, ניתן להנות מעוגת גבינה וקרם לימון ,מילפיי, טארט לימון ועוגת בננות וגם כאן תתפלאו מנות מיוחדות לנמנעים מגלוטן ולטבעוניים.



בגו' אוהבים להדגיש את עונות השנה , כמו שבחורף דאגו לחמם אותנו עם משקאות טעימים ומחממים , גם בעונת הקיץ דואגים לצנן אותנו עם משקאות הסמודיס הטעימים בשילוב יוגורט ,פסיפלורה זרעי צי'ה אננס, ספרולינה (מזון על) ועוד....

את המשקאות המרעננים ניתן למצוא בחנויות הנוחות של מנטה.



אצלי בבית זה הפך למנהג ,חוגגים ארוע משפחתי ,נוחתים ברשת קפה גו' ,כי  בנוסף לתפריטים העשירים והטעימים ,האוירה בגו' מסבירה פנים .

בנוסף לרשת אפליקציה בה תוכלו לצבור נקודות ותוך כדי גם מתנות טעימות.

כי קפה איכותי זה מחייב- קפה גו' קשובים לדרישות החיים!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה