יום שישי, 14 ביולי 2017

כבשים וזאבים -מזמן לא נהנתי מסרט עם מסר כל כך חזק

אם אתה הולך כמו כבש פועה כמו כבש ואוכל כמו כבש אז אתה כבש.
הכל התחיל בפגישה מיקרית בין גריי הזאב וזיקו הכבש שרץ מיד להודיע לעדר שלו כי הזאבים מתקרבים לשטח המרעה הצפוני, זה היה נכון חלקית.
בינתיים בשבט הזאבים, מאגרה זקן שבט מחפש מחליף ראוי,
הקרב בין ראגיר הזאב האכזר לבין גריי אמור להכריע מי מהשניים יהיה המושל הבא של הזאבים.
גריי הוא זאב יפה וגדול כריזמטי שמאוהב בביאנקה היפה ,ביאנקה אוהבת אותו אבל מאוד רוצה שישתנה למענה שיתבגר, גריי מחליט לצאת ולחפש את השינוי כדי להיות ראוי לביאנקה, במסגרת החיפושים שלו מגיע למסיבת ארנבות נודדות שם פוגש את מאמי מגדת עתידות, הוא מבקש ממנה שתעזור לו להשתנות למען אהובת ליבו, מאמי שקצת מהססת ופוחדת נותנת לו שיקוי קסמים ,טרנסמוטציה , שיקוי שהופך את גריי הזאב האפור לכבש, מרודף הוא הופך בין רגע לנרדף, כל זה בגלל הרצון שלו לשינוי.
גריי מצטרף לעדר הכבשים ולאט לאט מתבגר, לומד להבין את האחר,
בינתיים ראגיר שרוצה לקחת את המנהיגות בכוח הורג את מאגרה בסצינה שדומה מאוד למלך האריות,כך הוא דואג להפוך להיות מנהיג בלי ערכים ובלי להתייחס לתורת אבותיו.
בינתיים גריי שמאוד רוצה לשוב לשבט שלו לאהובתו ולחייו הרגילים לומד כי השינוי אליו ייחל מתחיל בפנים ורק הוא אחראי לזה.
דמותו המוסוות ניחשפת על ידי זיקו וגריי רגע לפני שיוצא לדרך אומר לכל אחד מעדר הכבשים דברים מעט פוגעים אבל נכונים, גריי יוצא לדרך כדי לנסות לשוב להיות זאב ,הוא תלוש לא מקובל בשבט כי נראה כבש וכבר לא מקובל בעדר כי הם חשבו שהוא זאב במסווה ,
מאמי מוצאת אותו ומספרת לו כי מחר בבוקר זה המועד האחרון לחזור להיות הוא עצמו אחרת הוא ישאר זאב בגוף של כבש, זה יקרה ברדת הטל בדיוק בשעת תקיפת הזאבים את עדר הכבשים, מה יעשה גריי? האם יצא להשיב לו את דמותו ? האם יפקיר את חבריו הכבשים למות?
הסרט מקסיםםםםםם עם מסר ענק , השינוי שאנחנו רוצים מתחיל בתוכנו עמוק בפנים אנחנו יכולים להיות כל מה שנרצה העיקר שנהיה עצמנו,רק בנו תלוי הדבר.
לכו לצפות לא תתאכזבו❤, מומלץ לכל המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה