יום שלישי, 18 ביולי 2017

אליסקה ,תפרמו את כל מה שחשבתם על סריגה.

כשחושבים סריגה קשה שלא לחשוב על הסבתא סורגת, על חתול שמשחק בפקעת צמר, על גשם וקור והתכרבלות בשמיכת צמר ,אוף נעשה לי חם.
חשבתם שסריגה זה ענין של חורף? אז חשבתם, חכו עד שתשמעו על אליסקה.

יש שרואים בסריגה לא יותר מתחביב , אבל לאחרונה ענין הסריגה קיבל תאוצה והפך לטרנד עיצובי מוצלח, סריגה= יצירה וברור שנחפש את הייחודיות הזו שאבדה לנו ,כי כבר נמאס מכל מה שמוכרים בחנויות , הכל דומה , אין ייחודיות, כולם מסתובבים עם אותו הבגד,למעשה הסריגה חזרה לאופנה ,היום תוכלו למצוא הרבה אושיות מתעסקות בסריגה.

לפני שבוע הוזמנתי להשקה של חנות חדשה , חנות של מעצבת שחושבת קצת אחרת מכל החברות , אין פלא, מדובר בבוגרת שנקר שלימים הפכה למרצה בכירה במחלקה לעיצוב טקסטיל כבר למעלה מ-7 שנים, העונה לשם מריה זברין, 



מריה לקחה את אומנות הסריגה ופיתחה שיטת סריגה חדשה וייחודית, סריגה רציפה ללא תפר, כטכניקה מהפכנית בארץ ובעולם, טכניקה שמשתווה לכדי פיסול אומנותי, טכניקה בה היא מפתחת אובייקטים אלטרנטיבים וקומפוזיציות מקוריות וייחודיות.


בקולקצייה מציגה מריה מבחר של פרטי לבוש ואקסוסוריז משלימים ייחודיים, בהתאם לעונה או לביקוש והכל בסריגה ללא תפר, עם מעברים אלגנטיים ומשחק של צבעים.







יודעי ומביני איכות וסטייל יזהו בקלות שמדובר בכשרון יוצא דופן של אומנית שמבטאת עצמה דרך חוטי הסריגה, למותג שלה קוראים אליסקה ותוכלו להתרשם ממנה בחנות החדשה שלה בכיכר המדינה.

היות והפריטים נעשים בעבודת יד לא תמצאו פריט זהה ,למעשה זה one of a kind.
חומרי הגלם בהם משתמשת מריה לפריטים שלה הם איכותיים ביותר ומיובאים מאיטליה וכדומה.
בנוסף פיתחה מריה סריגה ייחודית ובלעדית לעור וגינס במיוחד עבור המותג שלה.

ההשראה ליצירות הייחודיות של מריה מגיעה מתוך קשר עמוק וחיבור לטבע, לעצים, לפרחים, לסלעים לנהרות, עמקים וכו.....

פריטי התערוכה המרהיבים, כמו שאר פריטי קולקציות היוקרה של מריה זברין, נמכרים בחנות המותג 'אליסקה', אשר נפתחה בימים אלו בכיכר המדינה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה