יום שבת, 22 ביולי 2017

הבריאות שבכורכום הספיגה שבכורכומין.

רבות כבר ניאמר על הכורכום ,התבלין הצהוב שמשדרג כל ארוחה וכבר נמצא ברוב המטבחים, לכורכום גם סגולות רפואיות , כמו, נוגד חימצון, טוב ללב, מנקה רעלים,אנטי דלקתי , מאט אלציהיימר ועוד.....עדיין נמצא שרמת הספיגה שלו בעייתית 

אחרי הפוסט הזה אתם בטוח תתחילו ליטול כמוסות כורכומין או במקרה הטוב תוסיפו אותו כתבלין לבישולים.

אז אחרי המחקרים אודות תבלין הפלא הצהוב שנמצא היום כמעט בכל מטבח שמבשלים בו ואם אצלכם מבשלים ועדיין לא משתמשים אז הגיע הזמן, כי הוא מוסיף טעם נפלא וצבע שמעורר את האוכל.

אבל, למרות כל מה שכבר אמרו עליו , מידת הספיגה בגוף של הכורמום כמו שהוא בתבלין הינה אפסית אם בכלל, אז בסולגאר מצאו דרך להעלות ולשפר את רמת הספיגה פי 185 מכורכומין רגיל , עם כורכומין כמוסות ג'ל רכות.
כמוסה אחת שווה ל-25 טבליות של כורכום רגיל.

הפיתוח החדיש נקרא Micellar Delivery System שמאפשר זמינות ביולוגית וספיגה גבוהה פי 185 יותר מכורכומין רגיל, על הטכנולוגיה הזו רשמו סולגאר פטנט .


כורכומין ספקטרום Full Spectrum Curcumin מבית סולגאר הינו היחידי שמגיע בסופט ג'ל (כמוסה רכה המכילה כורכומין נוזלי liquid formula). כמוסה אחת  מכילה 40 מ"ג שווי ערך ל – 7,400 מ"ג של כורכומין!

כורכומין ספקטרום מכיל מנגנון ספיגה טבעי, טכנולוגיה זו מאפשרת תהליך טבעי של ספיגת רכיב שומני בסביבה מיימית המגיע אל מחזור הדם ומאפשר לכורכומין שהייה בדם על פני 24 שעות ובכך מאפשר לו להיספג בגוף ולא רק במעי.

כורכומין ספקטרום מהיר ומרוכז יותר. כמוסה אחת שווה ל-25 טבליות של כורכומין תקני. זמן הגעה לשיא ריכוז הרכיב בדם מהיר פי 6.8 מכורכומין תקני רגיל (1.1 שעות בניגוד ל-7.5 שעות). בנוסף, רמת הריכוז בדם בשיא פי 453 יותר מכורכומין תקני רגיל.


שימרו על עצמכם שתהיו לי בריאים אמן!



מחיר מומלץ לצרכן :199 שקלים ל- 30 כמוסות ג'ל רכות

ניתן  להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה