יום רביעי, 26 ביולי 2017

בשביל ללמוד ערבית בקלות לא צריך מדרסה (בית ספר)

مَرْحَبَا  שלום , כשהייתי ילדה אז בשנות ה-80 גדלתי על הסרטים בערבית,כי ביננו , לא היה ממש מה לראות באותם ימים של טלויזיה בשחור לבן , כשהיו רק 2 ערוצים ,אבל זה היה ממש כייף, שישי משפחתי כולם ישובים מול הטלויזיה לסרט שבדר"כ היה לקוח מהחיים.

ההורים שלי דוברי ערבית רהוטה אבל מעולם לא דיברו איתנו בשפה הערבית (ואם תשאלו אותי חבל),אבל כשגדלתי ,אחד ממקצועות הלימוד היה ערבית(ספרותית ולא מדוברת) ואני התחברתי מאוד , לכתיבה היפה,
למדתי את האותיות , הבנינים , שירים וגם סיפורים.

עם השנים , כשאין מי שיתרגל איתי או ישוחח איתי שכחתי ,אפילו מילים פשוטות ולאחרונה מאוד רציתי ללמוד שוב את השפה בידיעה, שברגע שאתחיל אותם תאים אפורים יתחילו להיזכר במה שאז למדתי , אבל בקצב שלי בנוחות שלי תוך כדי ניצול השעות הארוכות שאני מבזבזת בנסיעות לעבודה, הכל באמצעות 10 ספרונים -" צעדים ראשונים בערבית" מאת דקלה ספיר, אשר מחולקים לפי נושאים שאנו משתמשים וקרובים אלינו ביום יום ,לימוד בקלות עם תמונות צבעוניות ותרגום פונטי שמלמד כיצד להגות נכון את המילה.





הספרונים קלים לנשיאה וקלים מאוד להבנה , בזכות הציורים והתרגום הפונטי זה קל ומובן לילדים(ידוע שילדים קולטים הרבה יותר מהר מאיתנו),בין הנושאים תוכלו למצוא נושאים שילדים מאוד אוהבים ומאוד מתחברים אליהם בקלות: צבעים, מספרים , משפחה, מקצועות, בית ספר, בעלי חיים, יום הולדת , כלי תחבורה , ביגוד והנעלה, פירות וירקות.

הספרונים יעזרו לכם ללמוד את השפה בקלות , הצבעוניות מוסיפה ומעודדת כדי שלא תמצאו עצמכם משועממים.






הספרונים מעולים בעיקר למי שאין לו ממש זמן להשקיע בקורסים ,אלא, כל אחד בנוחות שלו בזמן שנוח לו.




בואו ואתן לכם דוגמא : ידעתם שמוז היא בננה? מדרסה זהו בית ספר,תאמניה זה 8, מועלימה זוהי מורה ועוד....

בקרוב דקלה ספיר מתכננת להוציא לאור עוד 2 סדרות המשך(למתקדמים) , הראשונה- לכל נושא יש משפט בן 2-3 מילים בלבד , ובסדרה השניה -סיפור קצר לכל נושא ונושא.

הסדרה בהוצאת "ניב" ,מחיר לצרכן 120 ש"ח 

 להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות או בפניה ישירה להזמנות: 050-2286655.

מי אמר שללמוד שפות זה קשה ?!בזכות הסדרה הזו , ערבית בקלות.

إِلنَّجَاح בהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה