יום שבת, 8 ביולי 2017

המטבח השטוח -תותחני אינווסטמנט

הקדמה , אחחח הקדמה שמגיעה לכל מקום , אני אישית אוהבת עיצובים בקו נקי , בלי הרבה קיטש .
אז אחרי קולטי האדים השטוחים שהרחיבו והגדילו את החלל במטבח זה היה ענין של זמן בלבד לשקעים השקועים,  מסתבר שאנחנו מבלים הרבה שעות במטבח ובעיקר בקיץ , תמיד סביב האוכל גם אם זה לנשנוש או קפה.

מעכשיו יהיה לנו הרבה מקום , כבר לא נסתבך עם שקעים שיוצאים ממקומם,
מי שמתמחה בייבוא של מוצרי יוקרה לאמבט ולמטבח , תותחני אינווסטמנט,
מציגה מערכת נשלפת של שקעים ומיכלי אשפה מובנה, הכל שטוח יותר .

מערכת שקעים נסתרת , פתרון מעולה (שאולי אפשרי ליישום בשאר חדרי הבית , נגד ילדים קטנים), הכל נעשה בלחיצת כפתור , בקלות ובפשטות, דבר שמשאיר לנו סביבת עבודה נקווה ושטוחה.

ישנם 3 סוגים לבחירה: מערכת שקעים נשלפים עם תאורת לד כחולה, או ללא תאורה וגם מסתובבת.



גם מיכל אשפה מובנה, שתמיד היה יד ימיננו ,בפרט בעידן המודרני בו אנו מייצרים המון אשפה, הפח ניתן להתקנה עצמית ומתאים בול לצרכים שלנו בכל בישול , כמעט לכולנו יש את "הפינה" הזו אליה אנו משליכים את האשפה בכל בישול .


מיכל האשפה המובנה למקצוענים, ה- Ergo-Master משתלב עם משטח העבודה שלכם. הפריטים הבודדים הנראים לעין הם המכסה העגול עם הידית והטבעת, שלושתם עשויים פלדת אל-חלד. השם Ergo-Master מבטא את השימושיות והארגונומיות של המוצר. אין צורך לפתוח את הדלת או להתכופף. השלכת האשפה מתבצעת בגובה משטח העבודה. הפח אטום, טבעת גומי רכה מקיפה אותו בשיפוע כלפי המרכז, כך שניתן להשליח פסולת אורגנית רטובה ממשטח העבודה ישירות לתוך המיכל. המיכל עשוי פלסטיק בקוטר 28 ס"מ ובקיבולת 13 ליטר. ניתן להשתמש בו בפסולת אורגנית או אשפה ביתית.
להשיג ב: להשיג ב"בית תותחני" ראשון לציון אליהו איתן 24    
9513378 03בתאום מראש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה