יום שבת, 22 ביולי 2017

החטיף החדש של corny יתן לכם אנרגיה

הקיץ כבר כאן ולא שאני מתלוננת חלילה , כי אני באמת אוהבת את הקיץ,
אבל החום הנורא הזה והיציאות שלנו ממקום למקום ,או אפילו שאנחנו בבית רובצים בחוסר מעש מול הטלויזיה , אנחנו נעשים רעבים , אבל לא לדברים כבדים , משהו קליל ,שאפשר לנשנש בכייף ,אחד הנשנושים הכי אהובים בבית שלי זה הקורני.

חטיפי האנרגיה , הפכו לפופולארים בקרב ילדים ומבוגרים, הם קטנים ,משביעים ניתנים לנשיאה ממקום למקום ולא תופסים מקום בתיק ,הם טעימים והולכים נהדר כנשנוש או ליד הקפה.


את חטיפי הקורני הילדים שלי אוהבים, בעיקר את הבננה)  , בתקופת בית ספר לקחו איתם בכל יום בתיק, שילוב הטעמים ,הפריכות הכל מושלם, הם מבחינתם נהנו מטעם טעים ומתוק, אני נהנתי שהם אכלו דגנים ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל.

עכשיו יש חטיף חדש בסדרה, כולנו כבר התמכרנו לשילוב של המלוח והמתוק , עכשיו 2 הטעמים הדומיננטים האלו בתוך חטיף אחד , חטיף דגנים עם בוטנים מתוק- מלוח, טעמו של החטיף מעודן , לא מתוק מידי וגם לא מלוח, השילוב בין הטעמים יוצר טעם מושלם.

חטיפי הקורני מגיעים בהרבה טעמים , בשילובי שוקולד , פירות ,אגוזים ועוד...












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה