יום שבת, 5 באוגוסט 2017

קיפצובה -כשרוצים חוויה מקפיצה!

הימים ימי אוגוסט , חמים , מתישים , הילדים בחופשה שלכאורה נראית ארוכה ,אמנם חודש כבר מאחורינו אבל החודש הקשה לפנינו.

אז אנחנו מחפשים אטרקציות ודברים מעניינים להעסיק את הזאטוטים , בייחוד את הקטנטנים ,משהו שיכול להעסיק אותם לפרק זמן של יותר משעה ואם לא קשה אז יותר משלוש שעות.

נשמע שבחמסין הנורא קצת קשה לבקש כזו בקשה, אפילו דג משאלות לא היה עולה כדי להגשים לנו אותן, בגלל החום חחחחח.

אז בואו אגלה לכם על פארק מקסים, פארק משפחתי , שנראה כמו לונה פארק , אבל בניגוד ללונה פארק שכמעט כולנו מכירים , הפארק הזה, מיועד בעיקר לקטנטנים ,הפארק התאים עצמו ונגיש לקטנטנים מגיל שנתיים ומעלה , מתקני הפארק מתאימים לגיל 3 ומעלה , קטנטנים מורשים לעלות בליוי ההורים ,הגדולים יותר כבר לבד.
בפארק שפע מתקנים כמו : רכבת נחמדה , מכוניות מתנגשות, סירות מתנגשות במים, מתנפחים ענקיים, מתחם סגור של גימבורי, מתחם אתגרי, קיר טיפוס, סירת פיראטים, רכבת הרים, משחקי סוני ועוד....














אבל קיפצובה מתחדשת כל שנה במתקנים חדשים, אתמול,יום שישי, הושקו בפארק 2 מתקנים חדשים ומקסימים , האחד קרוסלת הבלונים והשני נדנדות מעופפות, במבט ראשון הנדנדות נראות כמו הנדנדות שאנחנו רגילים מהלונה פארק ,אבל לא!, הנדנדות יוצרו בהתאמה לדרישות הפארק , הן הראשונות בעולם שנבנו עם כסאות בזוגות,כי בצובה מתמקדים בילדים הצעירים יותר.




דבר נוסף שאהבתי וראיתי רק בקיפצובה זה הדגש שהם שמים בכל נושא הנגישות (אהבתי מאוד , שאפו!!!!)




מיקום הפארק מקנה לו נקודות יתרון , בין הרי ירושלים  , שם האויר נעים יותר אפילו בחום יולי אוגוסט, אבל עדיין חם, אבל בצובה זה לא ממש מורגש הודות להצללה שקיימת בפארק ורסס של מים ודואג לצנן קלות את המבקרים,בפארק מפוזרים ברזיות מים לשימוש המבקרים,גם שולחנות לפיקניק מול נופי הירושלים המדהימים ופינות חמד של בעל חיים כמו ברווזים וחמור.



הפארק שוכן ממש סמוך לגליתא חוות השוקולד האיכותית ,כך שאפשר לשלב ולהנות גם מסדנת שוקולד טעימה במיוחד, עם שוקולד איכותי והמון קישוטים צבעוניים וטעימים.




במקום פועלים גם 2 מזנונים האחד פנימי וממוזג והשני חיצוני, אפשר למצוא שם מאוכל ועד לחטיפים , אבל עדיף שתצטיידו באוכל כי המחירים במזנונים מעט יקרים (טרופית 5 ש"ח לדוג') .

אז אם אתם שואלים איך אפשר להעביר יום נעים בימי החמסין יחד כל המשפחה ויותר משעה, אז תנו קפיצה לקיפצובה.



והנה כמה טיפים חשובים :


עדיף להגיע לפארק מוקדם בבוקר כך אפשר להנות לא רק ממזג אויר נעים יותר , אלא גם להנות מיותר מתקנים רגע לפני שמתחילים הפקקים.
למרות שיש הצללה ומתזי מים קלים , חשוב להצטייד בכובעים ומקדמי הגנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה