יום שבת, 23 בספטמבר 2017

סבתא באה לגן, איזה בלגן!!! ספר מקסים.

אין ילד שלא אוהב את סבסבתא שלו , אמנם אין תחליף לאבאמא אבל סבתא וסבא זה משהו אחר, אבל סבא וסבתא אהודים ואהובים יותר , כי הם לא פה כדי לחנך, הם אלה שמפנקים .

יש סוגים שונים של סבתא וסבא יש את אלה של שבת , שאליהם מגיעים כל שבת להתארח ופחות רואים במהלך השבוע ויש את אלו של כמעט כל יום, בעיקר אלו שכבר בפנסיה, כי הסבא והסבתא של היום זה לא מה שהיה פעם.

הדרישות היום בגני הילדים זה יותר לשתף , לשתף הורים , משפחה וגם סבים וסבתות, אני רואה בזה ענין מאוד חשוב, חיזוק הקשר עם הסבא והסבתא בפרט היום , אצלנו בגנים יש סבא או סבתא מתנדבים , הם מלמדים את הילדים לעבוד בגינה, מספרים סיפור ,נותנים חיבוקי כשעצוב או מקבלים מכה.
















הספר "סבתא באה לגן איזה בלגן" הינו סיפור מרגש ומשעשע ,שמראה את הקשר החם בין סבתא לנכדתה, הגננת מבקשת הורים מתנדבים (מוכר וידוע מכל הגנים) והנכדה מנדבת את סבתה , בגלל שההורים (כמעט כמו כולנו)
עובדים המון שעות.

כשסבתא מגיעה לגן , המפגש הופך לחוויה בעיקר לנכד/ה , הסבתא מגלה 
סבלנות ומעבירה את המידע והכשרון שלה בצורה שבה היא יודעת , בלי לכעוס , סבתא של אורית היא פשוט אומנית , היא מגיעה לגן עמוסה בכל טוב, מכחולים, דפים וצבעים, נוצות של טווס , שאריות של בדים ועוד המון דברים שימושיים, יחד הם מכינים תיאטרון בובות, אבל המפגש הסוחף הופך להיות 
ממש בלגן, גם בעלי החיים מפינת החי של הגן הופכים להיות שותפים וממש מתלכלכים,הילדים כמובן לא שמים לב ומאוד נהנים.

הגננת שולה לא מתרגשת ומיד משרוקית שולפת, " לשבת ילדים! חלפה הסערה! עכשיו ננקה ונסדר את הגן ונשים קץ לבלגן"!


כשהכל נקי ומסודר אפשר להנות מתיאטרון הבובות שהכינו הילדים עם סבתא דבורה.

הספר מקסים והאיורים ממחישים את מה שקורה בגן, הספר כתוב בשפה שילדים מבינים.
את הספר כתבה ד"ר עיינה פרידמן שהיא אמנית רב תחומית ואוצרת תערוכות אומנות.

"סבתא באה לגן, איזה בלגן" מאת ד"ר עיינה פרידמן. איורים: הילה דאבי. הוצאת הספרים "אוריון", עמודים לא ממוספרים, מנוקד. מחיר לצרכן 49 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה