יום שבת, 23 בספטמבר 2017

בין חברים- איך להתמודד במצבים חברתיים בעייתיים.

כאמא תמיד רציתי שיהיה לי מדריך , איך וכיצד לנהוג במצבים שאני יכולה " להיקלע " אליהם בחיים.


השבוע קראתי ספר כזה, הוא אמנם ספר ילדים ונויה שלי גם קראה, 
הספר נקרא בין חברים , ספר שמציג בפני הילדים מצבים מתוך חיי היום יום, מצבים שמוצגים בסיפורים קצרים.

מה שאהבתי בספר זה שבכל סיטואציה מביאה הכותבת לא רק את הבעיה אלא גם דרכים להתמודדות מולה, אבל מה שפחות אהבתי שהספר מובא בכתיבה גבוהה מעט בשביל ילדים , למרות שעל פניו זה נראה נהדר כי הם מעשירים את אוצר המילים , אבל ילד שקורא לבד נתקל בלא מעט שאלות של מילים קשות.

הסיטואציות שמובאות בספר הינן סיטואציות מהחיים , נויה שלי בכל סיפור חייכה ואמרה , כי מקרה כזה ואחר קרה בבית ספרה.

בין הסיטואציות אפשר למצוא, 6 שהן הכי שכיחות : " כשלא משתפים אותי במשחק",כשלא מכבדים אותי, כשלא מוותרים לי, כשמעליבים אותי, כשחבר לא מרשה לי, כשמרימים עלי יד.

לספר מטרה עיקרית והיא לעודד את הילדים להתמודד מול בעיות ולחשוב על פתרונות יצירתיים.

את הספר כתבה גילי קאופמן , אמא ל-2 בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני.
גם איורי הספר המיוחדים של ורדה ארלונד בוגרת בצלאל, איורים שנעשו בעזרת גזרי עיתונים.





"בין חברים" מאת גילי קאופמן. איורים: ורדה ארנולד. הוצאת הספרים "אוריון", 29 עמודים. מחיר לצרכן 49 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה