יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

ממלכת חדי הקרן-כי כל אחד הוא מיוחד.

איזה כייף לרכב על גבו של חד קרן, כך הרגשנו נויה ואני , כשקראנו את הספר החדש מתוך סדרת ספרים קסומה "ממלכת חדי הקרן".


מהרגע שהתחלנו לא יכולנו להפסיק, הספר הקסום לקח אותנו יחד עם זואי גיבורת הספר לתוך עץ אלון עתיק וקסום שם גילינו עולם מקסים של חדי קרן יפייפים, 

זואי ילדה קטנה שמגיעה לחופשה אצל בת דודתה , מחליטה לצאת בעקבותיה באישון לילה, היא מגיעה אל הגן , שם רואה עץ אלון עתיק וגדול ובו מנהרה שמובילה אותה להרפתקאה הכי קסומה  בחייה, המנהרה מובילה אותה היישר אל תוך עולם מכושף שבו חדי קרן מבינים ויודעים לדבר בשפת האדם ויודעים לעופף.
מי שמקבלת את פניה של זואי זו חדת קרן קטנה ומיוחדת , קצת שונה מכל השאר, קוראים לה אסטרה, לאסטרה בניגוד לכל היתר אין כוחות של קסם והיא אפילו כבר התייאשה לחפש ולגלות מה המיוחד שבה.

למרות שזואי מתפעלת מעולמה הקסום של אסטרה , היא מבינה ,כי ממלכת חדי הקרן נמצאת בסכנה, סכנת הכחדה ויחד עם אסטרה היא יוצאת למסע להציל את הממלכה הקסומה, יחד הן עוברות מכשולים ומשימות קשות במיוחד, האם יצליחו השתיים או שיהיה מאוחר והזמן אזל?


ממליצה בחום, הספר מעביר מסר חבוי, כולנו מיוחדים, לכולנו קסם ייחודי, משהו שהופך אותנו למיוחדים ושונים ולמי שאנחנו בעצם.




"ממלכת חדי-הקרן – היער הקסום" מאת זאנה דיוידסון. איורים: נונו אלכסנדר ויירה. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 105 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

תגובה 1:

  1. סדרת ספרים כתובה באופן איכותי ביותר מבחינת העלילה והשפה ! ממליצה מאד!

    השבמחק