יום רביעי, 27 בספטמבר 2017

החיוך שלך שווה מיליון , שימרו עליו עם סדרת המוצרים של לייסר

מי שאמר חיוך שווה מיליון דולר , לא טעה, חיוך זה התכשיט הכי מושלם שאפשר לבקש.

שיניים לבנות, חניכיים בריאות , על זה אנחנו צריכים לשמור,בשביל 

שנוכל שלמור על שיניים לבנות ובריאות חשוב מאוד להשתמש במוצרים דנטליים איכותיים.

לאחרונה אני משתמשת באחת מארבע סדרות של מוצרים דנטליים שמשווקים ע"י חברת תרו, Lacer חברת תרופות ספרדית עם היקף פעילות בינ"ל ומתמחה בבריאות הפה והגוף, מביאה לנו 4 סדרות של מוצרים לשמירה על הייגנת השיניים והחניכיים, מה שמבדיל את מוצרי החברה משאר המוצרים הנמצאים בשוק כיום, זה שמוצרי החברה הינם ללא אלכוהול .

הסדרות:
1. סדרת ג'ינגי לייסר- טיפול מקצועי ליומיום, שיניים יש לנהוג איתם בקפדנות , לטפח למרק ולצחצח מידי יום ועדיף כמה פעמים ביום, כדי להימנע מביקור אצל רופאת השיניים ,בשביל זה יש את הסדרה הזו שמיועדת למניעת דלקת חניכיים ורגישויות .
מומלץ להשתמש פעמיים ביום.
הסדרה כוללת משחת שיניים ושטיפת פה.
במקרה של דימומים מורגשת הקלה והפחתה בדימום כבר לאחר 48 שעות.



2. סדרת אורתו לייסר- להגנה מירבית בזמן טיפול אורטודנטי, לאלה שמבקשים לפתור את בעיית יישור השיניים, נוצרת בעייה מסוג אחר והיא כיצד לשמור על צחצוח וטיפוח השיניים במהלך הטיפול, הסדרה הזו נותנת מענה מצוין , המשחה הינה בעלת מרקם ג'ל שמחליק בין הסמכים, נשטף במהירות ולא מותיר צבע על אמייל השן או הברזלים.

3. סדרת סנסי לייסר- לשיניים רגישות, לאלה הסובלים משיניים רגישות, זו תופעה שנובעת מנסיגת חניכיים, דווקא עליהם מוטלת חובה לשמור ביתר קפדנות מפני הופעת עששת, כמה נורא זה לאכול גלידה קרה או לשתות משקה חם, אם תשאלו אותם הם יענו לך שזה נורא!

סדרת סנסי לייסר מכילה פוטסיום ניטרט – חומר וותיק ומוכח ביותר להקלה בכאב הנובע משיניים רגישות (דנטין חשוף). היא משלבת טיפול אקוטי וכרוני ומספקת הקלה מהירה ולאורך זמן. הסדרה היחידה שמכילה ג'ל נצמד לטיפול אקוטי בעל כושר הצמדות גבוה בנוסף למשחת שיניים לצחצוח יומיומי שהינה במרקם ג'ל ובטעם מנטה מרענן ומיוחד.
גילאים: בעיקר נשים בגילאי 40+, אך גם גברים סובלים מהתופעה.

4.      סדרת הכלורהקסדין לייסר –לדלקות חניכיים
מכילה: משחת שיניים.
החומר כלורהקסדין – חומר אנטי בקטריאלי יעיל לטיפול בדלקות חניכיים וכאשר נדרשת רמת חיטוי גבוהה.
משתמשים בכלורהקסדין בזמן שיש נפיחות, דימום, אדמומיות, כאבים בחניכיים לטיפול של כשבועיים-שלושה או לפני ואחרי ניתוחים שונים בפה. בדר"כ המוצרים מומלצים ע"י רופאי שיניים ושינניות.
מוצר משלים- תרודנט שטיפת פה
קהל יעד: נשים/גברים הסובלים מדלקות חניכיים, דהיינו 80% בגילאי 40 ומעלה

כל סדרת לייסר היא ללא אלכוהול! מהווה יתרון משמעותי, שכן הדעה הרווחת היום היא ששימוש בתכשירים דנטליים המכילים אלכוהול עלולים להזיק לרקמות הרכות. כמו כן, מתאימה לטווח רחב יותר של אנשים, כאלה שמבחינה בריאותית או אחרת לא יכולים להשתמש בתכשירים המכילים אלכוהול.


הם דואגים שלא נפסיק לחייך!!!!!

*את המוצרים הדנטליים של Lacer ניתן להשיג  בעמדת הרוקח בכל רשתות הפארם  בבתי המרקחת הפרטיים ובקופות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה