יום שישי, 15 בספטמבר 2017

משפחה בהחלפה סרט מקסים -מומלץ לכל משפחה

לפעמים נדרש מעט מגע של קסם בשביל להבין ולהפנים את מה שאנחנו יודעים עמוק בפנים.



איך לפעמים היינו רוצים להחליף את האמא המעצבנת הזו שכל היום חופרת, את האבא הזה שלא תמיד מתייחס , את האח/ות המעצבנים האלה שכל הזמן מציקים לנו.
זה בדיוק מה שקרה למשפחת וישבון , לכאורה הם משפחה רגילה, אמא אבא ילד וילדה, ההורים עובדים , האבא עובד המון שעות במשרד וחוזר עייף מידי ולא מעורה ולא מתערב במה שקורה בבית, הילדים כל הזמן רבים בינהם והאמא, האמא כל הזמן מתעצבנת , מסתובבת לא מאושרת, עד שיום אחד שיחת טלפון טועה למישהו מוזר משנה את כל חיי המשפחה.

בעזרת קסם אותו הטילה באבא יאגה המכשפה , על המשפחה, הופך כל אחד מהמשפחה לדמות אחרת, האמא לערפדית , האבא למפלצת גדולה, הבת למומיה והבן לזאב.

המשפחה יוצאת למרדף אחר המכשפה כדי שזו תחזיר אותם להיות שוב משפחה רגילה,מי שעוזרת ומתלווה למשפחה היא חברתה של האמא ,שגם עובדת איתה בחנות הספרים.

הם מגיעים ללונדון ותופסים את המכשפה שמטילה שוב כישוף ששולח אותם למצרים, כל הדרך הם ממשיכים להתנהג בחוסר כבוד האחד לשני, הבת שיותר מידי עסוקה במראה החיצוני בוכה על מר גורלה שהיא תשאר מומיה , הבן בהתחלה שמח כי הוא מצליח להפחיד אחרים ,אך לבסוף מגלה כי הוא נשאר לבד בלי חברים, האבא מתחיל לגלות שהמשפחה זה מה שחשוב.

בינתיים את האמא חוטף דרקולה שמציע לה חיים מאושרים בטירה שלו ,האמא שלא היתה מאושרת מחליטה שאולי למשפחה שלה יהיה טוב אם היא תינשא לדרקולה, אבל כל דבר שהיא עושה מזכיר לה את ילדיה ובעלה.

מה יקרה? האם היא תתחתן עם דרקולה והם ישארו לנצח מפחידים ?
או שאולי הם יבינו שרק הם יוכלו לעזור לעצמם ? 

הסרט מקסים ומזכיר מאוד משפחה טיפוסית, אנחנו צריכים להבין שזו בחירה שלנו אם להיות מאושרים או לא.
אני מאוד אהבתי וגם נויה שלי, הסרט משלב הומור ומסרים מאוד מדוייקים ונכונים לגבי הסתכלות על החיים, אבל הסרט מתאים לילדים מעל גיל 5 ,כי דרקולה עלול להפחיד אותם מעט, אבל אם הם אמיצים , שווה לקחת אותם הם יהנו .


אני אוהבת את המשפחה שלי ואתם? אם כן לכו ותגידו את זה לילדים שלכם , לבעלים לנשים ובכלל, תחבקו אותם ותהנו מכל רגע ביחד .

הסרט יעלה לארקנים החל מ-5.10 .





בינתיים הטריילר כאן 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה