יום רביעי, 27 בספטמבר 2017

שנה טובה נקייה וריחנית מתחילה ונגמרת עם מטליות Cif

כאחת שאוהבת סדר ונקיון מוצהרת, אני מודה שגם אני שוטפת את הבית באופן יסודי עם המון מים ואקונומיקה פעם בשבוע , אבל מה לעשות שאני גם אוהבת לאוורר?!
ואז נכנס המון אבק  ולפעמים גם מגיעים אורחים בילתי צפויים וחייבים להעביר סמרטוט, אז מצאתי פתרון יעיל פתרון שמקל עלי ,עד כדי כך שאף אחד לא מאמין שלא שטפתי , אני מעבירה ניגוב עם מטליות לחות , הבית נראה נקי ומצוחצח וגם הריח שהן מפיצות ריח עדין.



חדשות נעימות ורעננות שמגיעות בול בזמן לנקיונות חגי תישרי, מעכשיו גם למארחת הולך להיות הרבה יותר קל, מטליות לחות לניקוי כללי ומטליות לניקוי רצפות של סיף , CIF
המטליות עשויות מבד איכותי עם חומר אנטיבקטריאלי שמונע זיהומים והצטברות של חיידקים, הם מגיעים באריזות נוחות לפתיחה וסגירה ,נשלפות אחת אחת ,הם מנקות באופן יסודי את גרגירי האבק והלכלוך ולא מורחות אותם.

עם המטליות האלה אני מצליחה לפנות זמן לדברים שחשובים באמת כמו זמן איכות עם הילדים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה