יום שלישי, 3 באוקטובר 2017

שלוש רגלים תחוג לי בשנה-סוכות בירושלים חוויה לנשמה!

פסח , שבועות וסוכות אלה הם 3 הרגלים בהם היו עולים כל בני ישראל לרגל,

לאן? לעיר הקודש ,לבית המקדש בירושלים .

ירושלים עיר הבירה שמקודשת ל-3 הדתות מזמינה את כולנו להגיע אליה , ממש כמו פעם רק מודרני יותר.

החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי פועלת רבות למען העיר ובימי חול המועד מזמינה את כולנו לעלות לרגל לירושלים בימי חול המועד 8-10.10.17 בין השעות 10 בבוקר ועד 18 בערב, להיות במקום שעליו הגיעו אבות אבותינו , להנות מתערוכות מרגשות , מסיורים ממוחזרים מחדרי בריחה וירטואלים ראשונים מסוגם ועוד.....

תמיד לימדו אותי שירושלים עיר הבירה שלנו , היא גם עיר יפה עם היסטוריה שמעצבת ועיצבה אותנו כעם, אבל רק שהתהלכתי בה הבנתי עד כמה היא יפה.
מתי בפעם האחרונה יצא לכם לצעוד בדיוק במקום עליו צעד שלמה המלך? דוד המלך? הורדוס ועוד...... ? ולא צריך לטוס אחורה בזמן , זה נמצא ממש כאן שרידי תקופת בית ראשון ושני ,עתיקות ארכיאולוגיות .




יחד עם מדריכים מעולים ומנוסים תוכלו להנות ולחוות את ירושלים בדרך שלא הכרתם, תוכלו להנות מנוף ותצפית עוצרת נשימה שמשתקפת מגג בית הכנסת החורבה, ללכת בסמטאות הרובע היהודי להכיר את הרובע ההרודיאני ועוד.





לראשונה בארץ- חדר בריחה וירטואלי, אני שביקרתי בלא מעט חדרי בריחה הבנתי שהקונספט אחיד אמנם החידות מעט שונות, אבל הפעם חדר הבריחה שונה ומיוחד, בחדר הבריחה הייחודי הזה ייכנס המבקר אל תוך סיטואציות הלקוחות מתוך התנ"ך ויצטרך להתמודד עם דילמות שונות,
מחיר החוויה הינו מחיר ייחודי וכרגע עומד על 25 ש"ח לילד ו-30 ש"ח למבוגר ומותנה ברישום מראש.

בנוסף אפשר להנות מסיורי סאגווי בעיר העתיקה , להנות מהעיר העתיקה בלי להתעייף, סיורים שאורכים כשעה ויוצאים כל שעה עגולה בין השעות 12-17 וכוללים הדרכת נסיעה , לימוד הרכיבה פשוט וקל (אני רכבתי כמה פעמים גם בסיור בארמון הנציב), מחיר לרכיבה של שעה הינו מחיר היכרות 55 ש"ח  וגם כאן חל חובה לרישום מראש.



ואיך אפשר חג סוכות ללא סוכה ? גם כאן יוכלו עולי הרגל להנות ממשחק חפש את המטמון נושא פרסים , כתבי חידה יוצפנו בסוכות החברה שפזורות ברחבי הרובע היהודי , הפעילות הינה משפחתית .

במיוחד לחג הסוכות סיימה החברה לשיקום ופיתוח את פרוייקט הפסיפסים המדהים שמוצב ברחבי הקארדו , הפרוייקט כולל 9 פסיפסים ענקים של חנויות מהעבר ששוחזרו באמצעות ממצאים ארכיאולוגיים.
הכניסה לקארדו ולתערוכת הפסיפס הינה חופשית.






גם תערוכת התמונות של הצלם עזרא לנדאו ממשיכה להיות מוצגת , כך שמי שעדיין לא ראה מוזמן להגיע ולהנות מתמונות רחוב שנלקחו וצולמו ביום יום , תמונות מרגשות .














שמחת בית השואבה-  בימי חול המועד תקיים החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי שמחת בית השואבה ירושלמית בבית כנסת החורבה בליווי תזמורת חסידית וריקודים חסידיים

אירועי חול המועד יתקיימו בימים א'-ג', 8-10.9.17, בין השעות 10:00-18:00.


כרטיס כניסה מוזל לאתרים, כולל הדרכה – 10 ₪ לאתר לאדם. ניתן לרכוש כרטיס משפחתי לזוג הורים ללא הגבלת ילדים ב-140 ₪ בלבד, המאפשר כניסה לכל האתרים, כולל ההדרכות (בהרשמה מראש) והפעלות בתשלום. הכרטיס אינו כולל פעילויות מיוחדות: חדר בריחה, סאגווי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה