יום שבת, 26 במאי 2018

תפנימו את זה, טיפול הפנים שיחזיר את האור לעור שלך.

הפנים שלנו ואנחנו , זו סוגיה שמעסיקה הרבה בשנים האחרונות,
מה לעשות , להתחיל הזרקות , בוטוקוס , חומצה הילארונית , אנטי אייגינג,
מזותרפיה , פילינג בינוני , עמוק, אוקסיגיין ועוד.... האמת שאין לזה סוף ואחת לכמה זמן מתווספים טיפולים חדשנים.

לצד הניתוחים הפולשנים והחדרת חומרים שדיי משבשים את המימיקות שלנו , את היכולת להיראות מופתעים רק באמת שאנחנו כן , טיפולים שאני אישית קצת פוחדת מהם (מחטים , מחדירים יותר חומר וכך יוצרים תלותיות ברופא וכו'), לצד כל אלה יש אפשרות לשמר ולתחזק את העור שלנו בצורה שנוכל להמשיך להביע .

מה שאני עברתי ב-20 שנים הביאו אותי לדעת ולחקור בתחום , כך שדיי קשה "למכור לי בולשיט".

מעטות הקוסמטיקאיות שאני יכולה לומר שהן מעולות , לדעתי הרבה מהן "מורחות " אותנו , דבר שנובע מחוסר ידע שלנו יחד עם רצון משווע לעזור ולהחזיר לעור שלנו את האור הטבעי  שניעלם לנו עם השנים ( מה שקרוי בשפה המקצועית הקולגן).

מכירים את המשפט " נסתרות דרכי האל" ? אני כן.

הוזמנתי לטיפול קוסמטי למיצוק העור , עם קצת הרבה חששות קבעתי טיפול , ראשית , בגלל ההיסטוריה שלי שהותירה לי צלקות על הפנים ושנית בגלל סמיכות הטיפולים לחתונת אחי.

הגעתי לבחורה בשם אודליה , שנתנה לי הרגשה ביתית , אישית כדי שארגיש הכי בנוח, שהלחץ יירד, אודליה העיפה מבט על הפנים וכאילו קראה אותי כמו ספר פתוח, האמת הייתי בשוק ואז הרגשתי מעין פתיחות מוזרה והתחלתי לשתף אותה במה שעברתי , אפילו בחיי האישים.

התחלנו טיפול עם מכשיר חדשני , אודליה מסבירה לי מה היא מניחה , ואני מהנהנת ( אני כבר מבינה ) טיפול ראשון עובר בהצלחה עם אזהרה להמנע מחשיפה לשמש ביום יומיים.

אני יוצאת עם הרגשה של פנים רוויות ומתוחות , תוצאות הטיפול כבר נראו לעין , העור רענן , זוהר מלא ברק , ישנתי על זה , כדי לראות את התוצאות שלמחרת , כי בכל זאת לאחר טיפול קוסמטי "פולשני " מעט,
העור מגורה ומעט אדמומי ,נפיחות קלה , כמובן למחרת בבוקר רצתי למראה,
האדמומיות שכחה הנפיחות כמעט ולא נראתה , נסעתי לבית הורי ( מנסיון ההורים רואים הכל) והמחמאות לא איחרו להגיע העור שלך נראה נהדר , מרחת מייק אפ? אז זהו שלא מרחתי מייק אפ , למעט קרם הגנה ולחות לא שמתי כלום , מראה העור היה נהדר והגיב מעולה לטיפול של אודליה שמשתמשת בחומרים על בסיס צמחים , אותם היא רוקחת מערבבת , ממש "אדונית התבלינים" .

לאחר שבוע עדיין העור היה רענן וניכר שהטיפול הועיל וממשיך לעור לשקם את עצמו .

את הטיפול השני והשלישי עשיתי ממש סמוך לחתונה , הפעם בלי חששות מקדימות וכדי שתיווכחו בתוצאות מצרפת לכם תמונה מהחתונה שצולמה במצלמת פלאפון.(צולם ב-9.5.18)

התמונה של ‏‎Dana Zohar‎‏.

הסטודיו של אודליה נעים ומרווח , מזמין , הוא ממוקם ביהוד  בסעדיה חתוכה 43 .(יש חנייה בשפע)

התמונה של ‏‎Dana Zohar‎‏.

אז רגע לפני שתתחילו עם מחטים והזרקות חכו שנייה , תפנימו את מה שכתבתי ותגיעו לטיפול אצל אודליה , מבטיחה שתהיו מרוצים.

אודליה אהובה, תודה תודה תודה , העור שלי רענן ונראה מעולה , אפילו בלי מייק אפ (שאני ממש לא אוהבת בעיקר בקיץ), את מקצועית אמיתית.

תודהההההה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה