יום שבת, 2 ביוני 2018

למקומות היכון Lupop

הקיץ כבר ממש מעבר לפינה ואם טרם "הכנתם" גופכם לקיץ , אז זה הזמן להתחיל, תרימו את הישבנים מהספות ותצאו להליכות ליליות נעימות , מזג האויר אמנם חם מהרגיל, אבל בערב הוא נהדר פשוט יוצא מן הכלל.



ואם לרגע חשבתם שלהזיע מאימון ספורטיבי זה יכול להיראות לא אופנתי , אז הגיע הזמן שתחשבו מסלול מחדש, כי עם הביגוד הנכון תרגישו שלשמור על הגזרה מעולם לא היה חוויה מהנה שלא לדבר על יפה ומחטבת.

כשמדובר בספורט ההיצע הוא עצום ומתעצם כל הזמן , נראה כי הביקוש לספורט הולך וגדל , אנשים מפנימים שנפש בריאה בגוף בריא ,
אבל רגע לפני שרצים לרכוש צריך לשים לב לאותיות הקטנות , שמתארות את סוג הבד , האלסטיות שחשובה מאוד  ,כי את הכי יפה כשנוח לך , הרגשה של ללכת עם ולהרגיש בלי , אבל עם הרבה בטחון.


התמונה של ‏‎Dana Zohar‎‏.

תכירו את אופנת הטייצים הכי מדליקים, מחטבים והכי אופנתיים של חברת Lupop שיוצאת לעזרת אוהבי הספורט ואלה שמתלבטים , ארוך ,3/4 , 7/8 , עם שילוב רשת ועוד, הטייץ מעבר להיותו מעוצב בצבעים נהדרים בשילוב טכנולוגיית בדים עדכנית אשר מתאימה במיוחד לאקלים הארצישראלי ,
 הטייץ זז איתך מתקמר ומתקער בהתאם לתנועות שלנו, בצורה כל כך נוחה וטבעית כאילו היה חלק טבעי מגופנו, הוא נעים למגע ונותן תחושה של אורור גם כשאיברי הגוף מכוסים ומוצנעים, החידוש שהוכנס בטייצים המדליקים של המותג הם הכיסים , שמשתלבים נהדר ולא מובלטים , הכיסים קטנים ומותאמים לנשיאת ג'ל אנרגיה שניתן לקחת לריצה, לאימון .


עכשיו נשאר לך רק להכנס לאתר של Lupop ולבחור את הצבע , הגזרה , המידה והדגם שהכי מעניין אותך.


התמונה של ‏‎Dana Zohar‎‏.
התמונה של ‏‎Dana Zohar‎‏.

בנוסף המותג יתרום על כל רכישה און ליין לעמותת אחת מתשע .
אז למקומות היכון לופופ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה