יום שבת, 7 ביולי 2018

זה מריח כמו מהפיכה , אז סימן שזו מהפיכה!!!

ידעתם שלמהפיכות יש לפעמים גם ריח?!

כשאנחנו בוחרים נוזל לניקוי, או מוצר טיפוח אנחנו בדר"כ בוחרים עם האף,
כן , רובנו אוהבים להריח, ריח זה אחד החושים החזקים שיש , זה מעורר בנו זכרונות לבית , לעבר , זה נשאר בנו גם אחרי שכבר סיימנו להריח למעשה זה נחקק בזכרון שלנו.



הכביסה שלנו, רגע לפני שאנחנו בוחרים את מרכך הכביסה , אנחנו משקיעים מעט בבחירה בגלל הסיבה שאנחנו יודעים שהריח הזה ילווה אותנו בכל יום בשאיפה לכל היום, אם זה בבגדים שנלבש , במגבת שתעטוף אותנו , המצעים שנישן עליהם, הריח שישתלט על ארון הבגדים שלנו וכו'....

תכירו את ניחוחות כדוריות הבושם העוצמתיות של לנור, לאחר הצלחת כדוריות הבושם לפני כחצי שנה , ממשיך המותג לנור להוסיף לנו מגוון של ריחות שיבשמו לנו את ארון הבגדים שלנו, הפעם עוד 2 חדשים של זהב יוקרתי וניחוח רומנטי בוורוד .
את הניחוחות החדשים אפשר וניתן למצוא כבר מהחודש על המדפים , רק להוסיף אותם (כמה שרוצים) מעל לכביסה לכבס ו..... לא תאמינו איזה ריח נפלא!!!!! ריח שמשתחרר בכל מגע עם הבגד , ריח שמלווה את החולצה גם כשהיא כבר מלוכלכת , אז תשימו לב שלא תטעו ותחשבו שהמלוכלך הוא נקי.
כל זה הודות לטכנולוגייה הייחודית שפותחה במשך כ-5 שנים , הכדוריות נמסות כך שאין שום סימן על הבגדים, הריח חודר לסיב הבד , מה שמותיר ריח נפלא לאורך מס' שבועות.



והבשורה הכי משמחת , עד סוף השנה יושקו עוד 3 ניחוחות חדשים שיתווספו לקיימים ( אני כבר סקרנית ):
כחול מרענן 
זהב יוקרתי
וורוד רומנטי.

הכדוריות פועלות בדיוק כמו פתיתי הסבון הנוסטלגים , שחוזרים לאופנה, הם לא מותירים שאריות ולא משאירות לכלוך בתא או בתוף (כולן מתמוססות) , הן קטנות ונראות כמו סוכריות לכן יש להרחיק אותן מהישג ידם של ילדים, למרות שהסגירה הרמטית .



וחוצמזה כדי לשמור על ניחוח נפלא הנה כמה טיפים :
1) לא להשאיר את הכביסה במכונה , המכונה סיימה , אל תתנו לה לחכות זה לא יריח טוב וגם לא הייגני.
2) הבגדים התייבשו , אין צורך להשאיר מעבר לנדרש, כי אז הם יתחילו לאבד מהריח שלהם.
3) לא לקפל בגדים לחים , תנו להם להתייבש, זה יוצר תוצאה של עובש וריח של טחב.


אל תתפלאו כשישאלו אתכם איזה בושם שמתם!!!!!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה