יום שבת, 20 באוקטובר 2018

אם רק ארצה , אני אוכל - חלומות נועדו להגשים

כשהיינו ילדים ההורים שלנו אמרו לנו שאם נרצה נוכל , היום שאנחנו הורים בעצמנו אנחנו אומרים לילדים שלנו את אותו הדבר.

חלומות נועדו להגשים , יש מי שמצליח בכוחות עצמו , אבל יש מי שזקוק לעידוד וחיזוק .

ספר הילדים אם רק ארצה , אני אוכל - של חן לב, ספר שניכתב בחרוזים,





עם תמונות ורקעים מעניינים וצבעוניים , ספר שמוסר ההשכל בו , שחלומות נועדו להגשמה , מה שצריך זה קודם כל לעצום עיניים ולחלום, חלומות מתוקים.






פחות אהבתי שימוש בהקצנה במשפטים לא הגיוניים ושאינם ברי ביצוע כמו , " אם רק ארצה, אני אוכל לשחות בשמיים " או "אם רק ארצה , אני אוכל לאכול ספגטי מתחת למים" לעומת משפטים מקסימים כמו "אם רק ארצה , אני אוכל לנגן לכוכבים" או " אם רק ארצה , אני אוכל לרקוד בין הטיפות מבלי להרטב".
אבל ילדים מאוד אוהבים להפעיל את הדמיון וככל שהוא פרוע ודמיוני יותר מה טוב.
הספר בהוצאת הספרים אוריון , מחירו לצרכן 50 ש"ח , ניתן לרכוש באתר או בחנויות הספרים.

חן לב , הינה בוגרת בצלאל , את איורי הספר יצרה באמצעות אלפי גזירי נייר צבעוניים.
קמפיין הספר ב"הדסטארט":






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה