יום שבת, 3 בנובמבר 2018

כאן גרים בכייף כרישים,דגים ואלמוגים

כשאנחנו רוצים להציג מישהו כמומחה , כחריף כתותח אנחנו מוסיפים לו את הכינוי הכריש, בכלל אנחנו מרבים להשתמש בבעלי חיים שונים לכינויים שונים .





כי תכלס מי ששולט במעמקים אלו הכרישים, הם תמיד ירתקו אותנו 
אנחנו תמיד נפחד מהם , למרות שאין צורך לפחד מהם , אבל זו תוצאה של כל סרטי האימה שצפינו בהם, כבר שנים שיש לנו אפשרות להיכנס אל תוך עולמם הקסום של חיות הים, בלי להפריע להם , לראות אותם בשיא הטבעיות שלהם , הודות למצפה התת ימי שמציע למבקרים מגוון של אפשרויות לפגוש בבעלי החיים המרתקים של הים, זה מבחינתי הכי קרוב שלי להגיע למעמקי הים.

לכל דג יש שם!!!! לא תאמינו כמה סוגי דגים יש ולכולם יש שמות.





בשנים האחרונות נראה שהמצפה מייצר גלים ומתאים עצמו לאטרקציות סביבו, מעכשיו ניתן לפגוש ביצורי הים המקסימים משני צידי הזכוכית, 
באמצעות צלילה אישית או משפחתית , מודרכת בבריכת הבועות החדשה של הפארק , אותה בריכה ששימשה בעבר כמשכנם של הכרישים, הפעילות הינה כ-45 ד' מתוכם 10 ד' צלילה בעומק 4 מ' ופגישה עם "דיירי " הבריכה , דגים ססגונים , חתולי ים ואלמוגים, הודות לקירות הבריכה השקופים ניתן לתעד ולצלם את רגעי הצלילה גם מבחוץ.(הצלילה מתאפשרת מגיל 8 ומעלה)לצלילה יש להגיע עם בגד ים ומגבת ואין צורך בניסיון קודם.






כמובן שבריכת הגלים מצטרפת לשאר הפעילויות המגוונות באתר , כמו מנהרת הכרישים המדהימה , האכלת כרישים, שליית פנינים ועוד....

עוד יתרון ענק , בכרטיס הכניסה ניתן להיכנס כניסה חוזרת ל-3 ימים רצופים.
הפארק פתוח בכל ימות השבוע מ- 8.30-16.00 .

למעשה זו האטרקציה הראשונה באילת שמונגשת .
מחיר כרטיס , מבוגר 99 ש"ח , ילד 79 ש"ח 
עלות צלילה מודרכת 99 ש"ח 
למידע ורכישת כרטיסים - כאן 





















אזור קבצים מצורפים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה