יום שלישי, 30 באוקטובר 2018

כפר המכביה, לקבל יותר מבכל מקום אחר.

לכל אחד מאיתנו העדפות ורצונות שונים , אבל בשאיפות שלנו אנחנו דיי דומים , כולנו שואפים לחיות חיים בריאים ומשפחתיים, חיים שיש בהם שילוב של רוגע , הנאה ושלווה.

ותאמינו לי השבוע ביקרתי במקום שדואג לשלב תרבות וחיי חברה , מקום שנותן מענה איכותי וספורטיבי לשעות הפנאי שלנו , פנינה ירוקה של כושר, שמשתרע על פני 50 דונם , של מרבדי דשא, בריכות שחייה , חדרי כושר מאובזרים , חוגים כמו היפ הופ , פילאטיס מכשירים ועוד .












כפר המכביה שוכן בלב העיר רמת גן , עיר הומה ותוססת,
אבל מרגע שנכנסתם תרגישו בכפר, כי שם בכפר המולת העיר נשארת מאחור,
לשם מגיעים כדי לקחת פסק זמן ממירוץ החיים היומיומי, שם יש הכל באופן מרוכז, חוגים , חדר כושר מרווח ומאובזר עם טובי המדריכים, יחס אישי ,אדיב ומחוייך , בריכות שחייה , מיני גן לקטנטנים מדשאות גדולות ומוצלות , קפיטריה נעימה ונקייה עם רחבת ישיבה חיצונית צמודה עם מסכי טלויזיות ענקיים לרגעי ספורט בילתי נשכחים, חדרי טיפולים ,ספא לנשמה ועוד....












אבל כפר המכביה זהו אחד מסמלי העיר של ר"ג היא קיימת כבר שנים , אז מה בכל זאת התחדש שם? 

כפר המכביה שהיה שנים למנויים בלבד , פותח את שעריו לכולם , לכל מי שמבקש לשנות את אורח החיים ולהנות מאורח חיים בריא ואיכותי באוירה צלולה , כפרית , הרחק משאון העיר, מהרעש , הלחץ והפיח.

בימים אלו ממש , מבצע סופר ספורטיבי , כל מי שעושה מנוי לשנה מקבל עוד חצי שנה במתנה.


כשנכנסים לכפר , תנשמו שנייה נשימה עמוקה ומיד תרגישו איך האנדורפינים מתחילים להשתחרר , עוד לפני הספורט , זה משהו באויר ובאוירה , האויר הנקי של הירוק מסביב בשילוב ריח הבריכה , גם השקט מסביב מכניס את הגוף למדיטציה שממית.
הבעיה היחידה זה שמהרגע שנכנסתם יהיה לכם קשה לעזוב .







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה