היין מלווה אותנו כבר מהתקופה הקדומה, הפרעונים שתו אותו,הצרפתים משלבים אותו בכל ארוחה, היוונים אוהבים אותו, האמריקאים מתים עליו
וגם אנחנו השתלבנו, האמת, עוד מתקופת התנ"ך.
הרבה אומנים מגיעים לשלב שבו הם מנצלים את היותם אהובים ומוכרים, הם משיקים ליין של בגדים, בשמים ואקססוריז, אבל זמרת ההיפ הופ הצבעונית, ניקי מינאז' לקחה את זה צעד קדימה והשיקה חוץ מליין של בשמים בדמותה, ליין של יינות מבעבעים,ליין בטעמים מרעננים שהפך לפופולרי בארה"ב כבר מ-2013 .
וגם אנחנו השתלבנו, האמת, עוד מתקופת התנ"ך.
הרבה אומנים מגיעים לשלב שבו הם מנצלים את היותם אהובים ומוכרים, הם משיקים ליין של בגדים, בשמים ואקססוריז, אבל זמרת ההיפ הופ הצבעונית, ניקי מינאז' לקחה את זה צעד קדימה והשיקה חוץ מליין של בשמים בדמותה, ליין של יינות מבעבעים,ליין בטעמים מרעננים שהפך לפופולרי בארה"ב כבר מ-2013 .
כיאה לפרופורמרית כמו ניקי מינאז' ובטיימינג מעולה לא פחות, פורים ועונת האביב, שמבשר על פריחות והתחדשות, החליטה ניקי להכשיר את ליין היינות ובכך להתאימו לקהל היהודי והישראלי.
מעבר להיותה פרזנטורית , ניקי הינה אחת מבעלי החברה.
הבשורה הודות הליין המרענן , נעשתה בהשקה צבעונית בעיר הכי צבעונית בארץ, היא, תל אביב, כרגע בגרסה הכשרה 2 טעמים של ענבים ואפרסק,
2 טעמים אהובים ומרעננים במיוחד, בעתיד יתווספו טעמים נוספים.
מחיר כל בקבוק שמכיל 187 מ"ל , הינו 10 ש"ח , ניתן להשיג בחניויות היין המובחרות ברחבי הארץ.
ניקי שאחראית על להיטים גדולים במוזיקה הבינ"ל מבטיחה שהיינות יהיו להיט לא פחות בקרב הקהל הישראלי.
אז נרים לחיים, סלוט.
אז נרים לחיים, סלוט.