יום שבת, 14 בינואר 2017

סרט חובה לצפייה!!!!! לה לה לנד

יש סרטים שאני יכולה לראות אותם שוב ושוב ושוב ואף פעם לא יימאס לי,

זה אולי משהו בשחקנים ,בעלילה או במשחק.


אתמול צפיתי בסרט מלא עוצמה רגש אהבה ושירים, לה לה לנד, אם לשפוט לפי השם זה לא נשמע מבטיח במיוחד ,בהתחלה חשבתי נו מחזמר משהו במוזיקה,בריקוד הזכיר לי את גריז ,סרט על שאהבתי אוהבת ותמיד אוהב.


אבל ככל שהעלילה
התחילה להתקדם ראיתי סרט שמביא הרבה עובדות ורגעים שחווים המון צעירים רגעים מתוך החיים,הסרט מגולל סיפור אהבה לצד השגת מטרות והגשמת שאיפות , בתוך חברה שדורשת חברה שלפעמים לא פשוטה שלפעמים מחזירה אותך ריקם בלי תשובה ולפעמים בלי עבודה,
ואתה בסך הכל מבקש הזדמנות גם לחוות אהבה וגם להגשים את החלומות שלך ולעבוד במשהו שאתה אוהב לצד האיש/ה שמשלימים אותך.
הסרט שממש בדומה לחיים מפגיש אותנו עם אנשים שאמורים להיות חלק מחיינו ולא תמיד אנחנו שמים ❤ וזה חוזר על עצמו שוב ושוב עד שאנחנו מבחינים אחד בשני.
בדיוק כך קרה לסב ומיה, בחור ובחורה שכל אחד בדרכו רוצה להגשים את חלומו הוא רוצה לפתוח בר ולנגן שם את מיטב מנגינות הגאז שלו והיא רוצה להיות שחקנית,
בינתיים כדי לשרוד הם עובדים בעבודות זמניות.
סיפור האהבה שנרקם בין השניים מקסים ושובה לב, ליהוק השחקנים כל כך מושלם ומתאים,
בניגוד לכל סרטי האהבה הקיטשים שהאמריקאים יודעים לעשות הסרט הזה שונה ,למרות שאם שופטים לפי ההתחלה נראה שזו המגמה,מגמת הקיטשיות אבל הסוף מוכיח אחרת,אמנם אותי הוא אכזב (כי אני חולת קיטש דביק) אבל היה מקסים ,מרגש ובעיקר מפתיע.
לכו לצפות ,בעיקר אתן בנות❤❤❤



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה