יום שבת, 11 במרץ 2017

סיימון אייר,אותו הסיימון משודרג יותר

מסתבר שלא רק האופנה חוזרת וטוב שכך,
גם משחקי הילדות שלנו חוזרים אבל משודרגים יותר.
סיימון משחק הזכרון שהיה להיט בשנות ה 70-80 וליווה את ילדותנו חוזר אבל משודרג יותר, האמת שניסיתי לאחרונה את הסיימון הישן והלחיצות על האורות היו קצת קשות , ככה זה שהכל היום בטאצ' .
קודקוד מציגים סיימון אייר,שבו הפיקוד הינו על ידי ריחוף ידיים.


הגוזלים שלי שכבר בשנות העשרה לחייהם לא מכירים את הגרסה הישנה ,אבל כמו כל הילדים בני גילם שנולדו לתוך דור הסמארטפון והטאצ מיד ידעו מה צריך לעשות,בניגוד לסיימון הישן כאן אין צורך בלחיצה מספיק ריחוף של היד מעל הצבע הרצוי וה"פקודה" התקבלה .
את משחק הסיימון אני מאוד אוהבת ,הוא משפר את יכולות הזכרון ,דבר חשוב שקצת ניעלם מהעולם בעידן שבו סמארטפונים דואגים לזכור עבורנו מספרי טלפון , מיילים ימי הולדת וכדומה.
לסיימון אייר 3 מצבי משחק: משחק יחיד -16 דרגות משחק,משחק זוגות- משחק ב-4ידיים ,הכולל 16 דרגות משחק,והמשחק הקלאסי והמוכר לנו.
משחק הסיימון הינו בצורת חישוק ,עם הצבעים של הסיימון הנוסטלגי, כמו הסיימון הישן גם כאן כל צבע זוכה לצליל המיוחד שלו,דבר שמשפר לא רק זכרון חזותי ,אלא גם באמצעות שמיעה.
הילדים שלי שרגילים למשחקי הסמארטפון התלהבו מהמשחק ונראה לי שאני קצת יותר מהם.
הסיימון החדש אינו תופס מקום כמו הסיימון הישן והוא קל משקל.
ניתן להשיג בחנויות הצעצועים ,הפיראט האדום,סטימצקי ועוד.
מחירו לצרכן 200 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה