יום חמישי, 2 במרץ 2017

הגמדים החדשים -טעם נרכש.

 
עם השנים אנחנו ההורים מפתחים מודעות למה שאנחנו צורכים , בעיקר הילדים שלנו.
מודעות לכמויות של סוכר ונתרן ,נראה כי חברות המזון הפנימו את המסר שיותר ויותר הורים מחפשים אוכל בריא, בלי תוספות.
שטראוס מצטרפת למגמת הבריאות ומשיקה גמדים שלי ,מעדן ללא תוספת סוכר וללא תחליפי סוכר.
אפילו אני הייתי בשוק שטעמתי את הספק "מעדן ", כי ילדים שומעים מעדן שומעים מתוק והמעדן הזה בעל מתיקות מעודנת שלא ממש מורגשת.
למי זה טוב?? למבוגרים שכבר אוכלים בלי סוכר ,לתינוקות שעדיין לא טעמו מעדן מתוק , אבל ילדים בוגרים יותר לא ממש התחברו לזה , הילדים שלי אמרו "לא טעים" ובצדק כי אחרי שהם התרגלו לטעמים המתוקים של המעדנים פתאום זה מרגיש תפל.
דווקא אני כאמא ראיתי את כל היתרונות של הגמדים החדשים, מעכשיו אני שולטת בטעם (למרות שאצלי הילדים כבר גדולים ודיי מחליטים בעצמם)
המתיקות ,אם זה להוסיף סוכר,סילאן דבש או פירות טריים.
הגמדים אמנם הופחתו בכמויות הסוכר ,אך לא בכמות הוויטמינים והמינרלים הייחודית להם.
מבחינתי הגמדים החדשים הם בבחינת טעם נרכש,טעם שמתחילים לאהוב רק אחרי שמתרגלים אליו.
 
אז עד שהגמדים הגדולים שלי יתרגלו לטעם הגמדים החדשים אני נהנית מיופי של בוקר ,טעים ובריא.
 

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה