יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

הסוד של מיה הוא הסוד של כולנו אתר


סוד זה בדר"כ משהו שמסתירים מאחרים.

אבל את הסוד הבא ארצה לחלוק אתכם,עם ידיעה שברגע שתגלו אותו גם אתם לא תשמרו אותו בבטן ותפיצו אותו....

הקטנה שלי בת 10 ,אבל בכל הקשור למחשב היא אלופה,מה שאני למדתי בביה"ס בשיעורי המחשב היא יודעת נראה לי מהיום שנולדה,
ככה זה הדור החדש!

היום ניתן לעשות כמעט הכל דרך המחשב,לערוך קניות,ל"שחק" עם חברים,ואפילו ללמוד ,קרוא וכתוב,חשבון אנגלית ועוד.....

אבל עד היום לא הכרתי אתר לימודי,חינוכי שמשלב בתוכו גם אנגלית גם חשבון וגם עברית ואי אלו דברים נוספים,כך שעל לוח המחשב שלי 
מפוזרים אייקונים לאתרים שונים (דבר שמאט את קצב המחשב),
כשקיבלתי אפשרות להכיר לראות לחוות ולהתנסות באתר "הסוד של מיה",השבתי בחיוב.
אציין שעד אותו רגע לא הכרתי ולא ידעתי מה יש באתר הזה?!

אז ככה,האתר הינו אתר לילדים בגילאי 3-7 אתר מקסים,חברותי צבעוני קליל ונעים למשתמש ,בין אם זה ילד בן 3 או "ילדה" כמוני בת 40.
האתר "לוקח" את הילד ומסתכל עליו בעיניים של ילד!!!
ילדים בגילאים הללו עדיין אוהבים לשחק,ובכל זאת עם הדרישות של היום ,ילד שמגיע לכיתה א' אמור להגיע עם ידע של אותיות מספרים ויאפ...
אם אפשר שיגיע מוכן !!!

קצת קשה להושיב ילד ול"דרוש" לנסות ללמד,ולקבל את מלוא תשומת הלב של הילד ,אחרי 10 ד' הילד יבקש לחזור למשחקיו.
מה שייחודי באתר זה שהאתר משלב בין חווית הנאת המשחק של הילד להצלחתו במשימות מעשירות וחינוכיות ,כמו,משחקי חשבון שפה ועוד.
באתר מכלול אתגרים חינוכיים במקצועות שונים כמו:
כישורי שפה,חשבון,אנגלית,מוסיקה,סיפורי התנ"ך לצד דפי יצירה וצביעה.
אז מאז שהקטנה שלי גילתה את האתר היא מנסה לגלות כל יום דברים וסודות חדשים,ואני, אני רגועה שהיא בידיים טובות.
היתרונות של  הסוד של מיה:
  • סביבה אינטרנטית הולמת, חכמהמעשירהמאתגרת וחינוכית.
  • סביבה המפתחת  את יכולותיהם של הילדים באופן המתאים להם ולרמתם.
  • סביבה המלמדת תוך כדי משחקיצירה והנאה.
  • סביבה המבטיחה לילדים מעבר   "חלק" מהגן אל בית הספר (האתר מתאים  מאד כהכנה לכיתה א')
  • סביבה המאפשרת לכל ילד וילדה לפתח את המיומנויות הקוגניטיביות הדרושות להם להצלחה בבית הספר
והכי חשוב אתם רוצים לדעת מה הילד עושה באתר ואיך הוא מתקדם? באתר ניתן לראות מידע על התקדמות הילד וכך לדעת מה כדאי לחזק ומה הוא אוהב לעשות

הסוד של מיה http://sodmaya.co.il/?ref=facebookjan2014  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה