יום שבת, 19 באוגוסט 2017

לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ!






איך יודעים שהחופש עוד מעט מסתיים והילדים יחזרו לשגרה?


כשרואים בכל מרכז מסחרי יריד תיקים ושפע מוצרי חזרה לבית ספר,אנחנו ההורים נעשה הכל כדי להקל את החזרה ושהנחיתה תהיה רכה ככל שאפשר.

הרשת שהכי מובילה בתחום חזרה לבית ספר , רשת שאצלה ניתן למצוא הכל ,

היא רשת קרביץ אשר נמצאת בפריסה ארצית של כ-150 נקודות מכירה בנוסף לסניפי הרשת , מה שמאפשר גיוס של כוח אדם , בני נוער לעבודה.

ברשת ניתן למצוא שפע ומבחר של תיקים איכותיים כמו, אנדר ארמור, outdoor, פלפוט, קל גב ועוד , לצד תיקי המותגים ניתן למצוא את תיקי המותג הפרטי של הרשת אשר כולל פריטים מקבילים למותגים ,אך זולים בכ-25% .

בנוסף לתיקים כמובן שניתן למצוא ציוד משלים של מיטב המותגים וגם של המותג הפרטי, בין הפריטים ניתן למצוא את בקבוקי הבריטה עם המסנן שנמכרים בלעדית ברשת ודואגים שהמים שישתו הילדים גם בין כותלי בית הספר יהיו מסוננים ואיכותיים, גם ספר ייחודי כהכנה לעולים לכיתה א' .















השנה חוץ משיתוף פעולה של רשת קרביץ עם המותג שאהוב על כל הילדים, דיסני, ועם כוכבת הרשת העולה והזמרת הניערצת על בני נוער ,נועה קירל,


יוצאת רשת קרביץ במהלך אסטרטגי מרגש ומעצים, מחווה חברתית , "תיק לכל תלמיד".



סניפי קרביץ יהפכו למוקד איסוף של תיקים , הרשת תחדש ותמלא את התיקים לבית הספר לטובת תלמידים שידם אינה משגת, וגם מי שמביא את התיק זוכה חוץ ממצווה ענקית , בשובר קנייה בשווי 50 ש"ח לקרביץ לחודשים אוקטובר נובמבר.

מי שהגה את המיזם החברתי המקסים הזה הינו ירון לוי.


האיסוף יתאפשר בסניפים נבחרים של קרביץ בברחבי הארץ
למידע על סניפי האיסוף WWW.KRAVITZ.CO.IL

שתהיה שנת לימודים פוריה ומוצלחת!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה