יום שבת, 3 באוקטובר 2015

הבטחות צריך לקיים-טיפולי פנים אצל הלגה.

כאמא הילדים שלי מזכירים לי תמיד ש"הבטחות צריך לקיים"  ואני יודעת שגם אם לא הכי נוח לי ,הבטחתי ולכן אקיים.

וכמו שמצפים ממני אני מצפה מאחרים,אז כשהלגה אמרה והבטיחה שהפנים שלי ישתפרו בכ-50%  היא ידעה על

מה היא מדברת!!!

להזכירכם ביולי התחלתי טיפולי פנים אצל מישהי שאיני מכירה ,אצל הלגה ,תוכלו לקרוא בפוסט הזה-כאן

למרות הפחדים והחששות ניגשתי  והתמדתי ,היום אני כבר חודש וחצי אחרי 5 טיפולים וכבר מרגישה שיפור משמעותי

ולא ,לא עשיתי מתיחת פנים או ניתוח חלילה (לא שאני נגד רק פוחדת!!),הודות לטיפול ה-BDR הצלקות שנוצרו לי

כתוצאה מהעבר (כדורי רואקוטן) נראה שהגלידו ,לאחרונה החלה הלגה בטיפול מזותרפיה טיפול שגורם לעור

ומעודד אותו להתחדש בכוחות עצמו,לאט לאט ובסבלנות העור שלי משתקם, העור נעשה בהיר יותר חלק יותר ומלא ברק.

הטיפול  משווה לעור מראה מוצק יותר,משפר את האלסטיות שלו,הוא מעדן את מראה הקמטים והצלקות ונותן ברק.

הטיפול מתאים לסובלים מצלקות ,קמטוטים,פיגמנטציה....

אני יכולה לומר שאני נהנית להסתכל במראה ,אוהבת את התוצאות,למרות שלפני הלגה היה ברור לי שזה מה יש,

ועם זה אני נשארת.

היום אני יודעת שיש את הלפני ויש את האחרי,לפני שפגשתי את הלגה ואחרי........

כמובן שלכל גיל יש את סדרת הטיפולים המתאימים לו,יש לך בעיה בעור,היכנסי להלגה ותהני מתוצאות ושיפור במראה העור!!!

כרגע אני במחצית הדרך ,אחזור לעדכן שוב בקרוב.

תמונות שלי לאחרונה-