יום שבת, 17 באוקטובר 2015

אנטי אייגינג בהינף מריחה-מסובבים את גלגל הגיל לאחור-ג'נס גלובל

אנחנו משקיעות בבגדים יפים,באיפור איכותי אבל שוכחים להשקיע בבסיס להכל,לעור שלנו ,בפרט עור הפנים,הפנים שהן בעצם הרושם הראשוני שלנו ,
לכן חשוב לטפח אותו ולפעמים נידרש יותר מקרם לחות וסרום,  העור שלנו מתקדם בקצב החיים המטורף והוא הראשון תמיד להפגע,מזיהומי אויר,מקרני השמש,מלחץ יומיומי ועוד...

עוד לא נולד "המנייאק" שיעצור את הזדקנות העור,אבל ללא ספק נולדו כאלה שהאטו את התהליך,

אני לא האמנתי עד שראיתי במו עיני,התלוותי להדס  המקסימה אותה הכרתי כמו רבים מחבריי דרך הרשת החברתית הכי מקובלת,הפייסבוק,הגעתי לכנס של ג'נס גלובל ,ארוע מלא יופי וחדשנות,כנס בו הוצגו בפני התכשירים המדהימים ופורצי הדרך של ג'נס,מה שעד עכשיו ראיתי בתמונות הומחש לי מול העיניים ,קמטים שהיו פתאום נעלמו (אמנם לא לתמיד,אבל למשך מספר שעות),אישה כבת 70 פתאום "השילה" מגילה 20 שנה ממש מולי וללא התערבות של רופאים ,ללא סימנים של דם וכו'.... רק בעזרת כמה טיפות ,מריחה קלה והופ העור מתוח ולא בהגזמה בדיוק במידה.

תמיד שהיו שואלים אישה לגילה ,ככל שהיא היתה מבוגרת יותר היא היתה

עונה "לא שואלים אישה לגילה",אבל אחרי ביקור בכנס האחרון של ג'נס גלובל הבנתי ,כי בזכות התכשירים החדשים,נשים לא יהססו לחשוף את גילם!!!!

זה ידוע שככל שאנחנו מתבגרים העור הופך להיות "קורבן" ראשון של הגיל,הוא הראשון שמסגיר את גילנו,אבל לא עוד!!!!
התכשירים מחדשים את רמת הלחות של העור ומסייעים להקנות לעור דהוי ומלא כתמים גוון אחיד ממצק ומצמצם הופעת קמטים ,הם מעכבים את הופעת תהליכי הזדקנות העור,כל זה בזכות הפטנט המהפכני והבלעדי ,שימוש יעיל בתאי גזע בוגרים .
התכשירים נספגים בקלות ואינם שמנוניים ,משפרים מיידית את מראה העור,
ממש קסם ב-2 דקות בלבד.






אז אם אתם רוצים להקנות לעור שלכם מראה צעיר ורענן,קחו צעד ראשון לקראת והזמינו את מוצרי ג'נס המהפכנים.
כל התכשירים מיוצרים בארה"ב בלעדי לג'נס גלובל,למידע נוסף,
ולרכישת המוצרים היכנסו לכאן