יום שבת, 29 באוקטובר 2016

לקראת הבייבילנד-הגרלה חדשה ( 2 זוכות)

כמידי שנה ייערך בחודש נובמבר תערוכת התינוקות להורים ולאלה שבדרך-תערוכת הבייבילנד,שם תוכלו לשמוע ולראות את כל מה שקיים ומה שחדש,להתעדכן ולהנות ממגוון רחב של מוצרים נהדרים,
גם להורים ובטח לתינוקות המקסימים.


לכבוד המאורע בא לי לפנק 2 מקוראות הבלוג במארזים שווים ביותר של מותגים יוקרתיים!!!!

האחד מבית טומי טיפי והשני של מוצרי מאם.

הערכות כוללות:

ערכת טומי טיפי-
מארז מיכלים לחלב שאוב
מארז רפידות הנקה
בקבוק טומי טיפי מהסדרה "הכי טבעי כמו אמא"-שמחקה את יניקת השד 
ומאפשר שילוב בין הנקה לשאיבה.




מבית חברת "דרורת"  : סדרת מוצרי "מולטי מאמ"

מוצרי מאם הינם מוצרים טבעיים 



מארז קומפרסים למניקות-לטיפול והרגעת הפיטמה ואף מונע זיהומים.

באלם
בייבי דנט



















  • איך זוכים???? משאירים לי כאן בתגובה במה היית מעדיפה לזכות מבין השניים,טומי טיפי או מאם,לנרשמים כעוקבים לבלוג ,למעלה מימין מתחת לתמונת הפרופיל שלי ויכולים להגדיל את הסיכוי לזכיה.

44 תגובות:

  1. אשמח לקבל את ערכת טומי טיפי

    השבמחק
  2. טומי, אני משתשת בהרה.מוצרים של טומי והבת שלי סרבנת בקבוקים ובמוצצים קשה מסכנה לקחתרק בקבובקים של טומי

    השבמחק
  3. טומי, אני משתשת בהרה.מוצרים של טומי והבת שלי סרבנת בקבוקים ובמוצצים קשה מסכנה לקחתרק בקבובקים של טומי

    השבמחק
  4. הייתי שמחה לזכות במארז של טומי טיפי אני עוד חודש חוזרת מחופשת לידה ואצטרך להתחיל לשאוב זה יכול להיות ממש מעולה בשבילי :)

    השבמחק
  5. אשמח לקבל את הערכה של טומי.

    השבמחק
  6. היי עקבתי .. אני לא יודעת אם בוצע אבל כי זה אומר לי לפתוח גוגל פלוס משו כזה.. ואשמח לזכות במוצרי מאם

    השבמחק
  7. אשמח לזכות במוצרי טומי טיפי :)

    השבמחק
  8. טומי טיפי.. :) ועוקבת..
    שבוע טוב

    השבמחק
  9. אשמח לזכות במוצרי טומי טיפי :)

    השבמחק
  10. הצטרפתי לבלוג ☺
    אשמח לזכות בטומי טיפי

    השבמחק
  11. טומי טיפי הבת שלי על הנקה מלאה.. מפחדת שתנסה בקבוק ולא תרצה אותי יותר :(
    אומרים שזו הפטמה הכי קרובה חשל האם... :)

    השבמחק
  12. אשמח לזכות בערכת טומי טיפי

    השבמחק
  13. היי אשמח לקבל את הערכה של טומי טיפי
    אני בהריון שלישיה וכל מתנה ודוגמית תעזור לנו מאוד😍😍😍

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף שיהיה בשעה טובה ,רושמת אותך,בהצלחה!

      מחק
  14. אשמח לזכות בערכת טומי טיפי :)

    השבמחק
  15. היי אני בחודש שביעי ואשמח לזכות במארז.
    אפרת מודריק

    השבמחק
    תשובות
    1. כייף שיהיה בשעה טובה,רושמת אותך בהצלחה!

      מחק
  16. אשמח לקבל ערכת טומי טיפי(:

    השבמחק
  17. אשמח לקבל את הערכה של מאמ ��

    השבמחק
    תשובות
    1. הי,שמחה לבשר לך שאת זוכה במוצרי מאם שילחי אלי כתובת מזל טוב.

      מחק
  18. תשובות
    1. הי,שמחה לבשר לך שאת זוכה בערכת טומי טיפי שילחי אלי כתובת מזל טוב.

      מחק
  19. טומי טיפי ;) (אלונה ברמבה)

    השבמחק