יום שבת, 8 באוקטובר 2016

משחקי יצירה ואורדע מרעננים את חגי תישרי עם משחקים חדשים.

מקבץ חגי תישרי מביא איתו משבי רוח מרעננים,משבים מרעננים לא רק בחוץ אלא גם בתוך הבתים,זה זמן נהדר לחידוש משחקי הקופסא,ואין זמן מתאים יותר מיום הכיפורים,יום שבו הילדים מחפשים תעסוקה,ואנחנו ההורים מבקשים קצת נחת ומנוחה.

בין המשחקים החדשים תוכלו למצוא משחקים עם הדמויות והכוכבים שהילדים הכי אוהבים,כמו פו הדוב לקטנטנים ומיכל הקטנה לבנות.

פו הדב הוא דמות שכל ילד וילדה מכירים ,הוא למעשה הדב הכי נחמד והכי ידידותי,ובדיוק עכשיו הוא חוגג  יום הולדת 90!!!!
לכבוד המאורע משיקה קבוצת משחקי יצירה אורדע,בדרת משחקי חשיבה ודמיון מעולמו המופלא של פו הדוב,בסדרה ניתן למצוא:

ערכת 4 משחקים בקופסא,שכוללים:פאזל,דומינו משחק זיכרון והתאמת מספרים.

משחק 2 בסדרה,משחק שמיועד לפעוטות לפיתוח מוטוריקה עדינה,הבחנה חזותית,יכולת מינון וריכוז,כל זה באמצעות התאמת הגופים הצבעוניים לתבניות המשחקעל פי כרטיסיות הדגמה.

כל הערכות מוצעות במחיר של כ 70 ₪ לערכה.

 
לבנות מציגים אורדע ומשחקי יצירה את אהובת הילדים שהשיקה לאחרונה תוכנית חדשה ,מיכל הקטנה והמפלצתונים,בשילוב כוכבת הילדים העולה-מיכל הקטנה.

הילדים יוכלו להנות מפאזל רצפה ללימוד מספרים ,צבעים וכמויות ,מפאזל של מיכל הקטנה והמפלצות וגם ממשחק רביעיות של מיכל הקטנה והמפלצות.
עלות המשחקים בין 39-69 ש"ח

 
 


 טרנד הצביעה שכבש את העולם הגיע ונחת גם אצלנו ואני מדברת על המנדלות ,טרנד שאליו מתמכרים ילדים ומבוגרים.

המנדלה משפרת את הריכוז ועוזרת להירגע,במיוחד לחגים נוכל להנות ממזוודת מנדלה ומערכת מנדלה שאנחנו יכולים ליצור ולהכין בעצמנו.

מחיר הערכה כ-55 ש"ח

 

 
פליימוביל,מותג מוכר והידוע בכל בית בארץ ובעולם וגם הנמכר ביותר בכל הזמנים,ישיק השנה מגוון עולמות חדשים בישראל .

פליימוביל זה שם נרדף למשחקים יצירתיים לילדים ,משחקים בעלי תקני איכות ובטיחות הגבוהים ביותר,מאז שהושקו לראשונה ב-1974 הפכו משחקי פליימוביל למשקים הכי נמכרים בכל העולם .
 

עולמות חדשים לקטנטנים בסדרת פליימוביל 1-2-3

לפליימוביל סדרת ערכות ומוצרים המתאימים במיוחד לגיל שנה וחצי ומעלה. הסדרה, נקראת 1-2-3, מציגה עשרות דגמים חדשים בשנה המתאימים לעולם הפעוטות כגון חיות חווה, גן שעשועים, מטוסים, סירות ועוד. חדש לחגים –

האנייה הניידת שלי – ערכה הכוללת אוניה מאוירת וגדולה, עם מקום למשחק לדמויות השונות, וציוד חובה כגון דגים, גלגל הצלה וקפטן. מוצעת במחיר 350 ₪.

הבית בכפר – בית משחק כפרי, המצויד בפעמון דלת אמיתי, ואפילו ניתן להוריד את המים בשירותים ! הבית מגיע יחד עם שולחן אוכל, חדר שינה, שירותים ועוד. מוצע במחיר 500 ₪.

 

ממלכת הבובות של פליימוביל

בית הבובות המושלם (5303) – בית בובות מהודר הכולל מרפסת ופעמון דלת, תא דואר, וריהוט לחדרים. מה שילדה צריכה בשביל עולם שלם של דמיון ומשחק.

ערכות נוספות בעולם הבובות של פליימוביל מציגות ערכת סלון עם אח, ערכת חדר שינה, ערכת חדר ילדים, ערכת חדר תינוקות עם עריסה, ואפילו ערכת בית בובות קטן 2 קומות למשחק, ונוח לנשיאה.

מחירים בין 60 שח ל 600 ₪.


*פליימוביל צועדת עם עולם הטכנולוגיה:

באמצעות אפליקציית סריקה חדשה playmobil scan סורקים עמודים בחוברות המצורפות למוצרים עצמם, וניתן לצפות במכשירים הסלולרים בסרטונים מדליקים על העולמות השונים וכן בסרטי תלת מימד.

 

פליימוביל מיובא ומשווק בישראל על ידי חברת  "משחקי יצירה - אורדע", המובילה את ענף משחקי הקופסא לילדים בישראל, מאז 1998.

 

 
 

My little pony

הפוני הקטן (באנגלית: My Little Pony) הוא בובת פוני קטנה בצבעים פסטליים מגוונים, עם רעמה צבעונית. בובות הפוני הראשונות יצאו בשנת 1983, על ידי חברת "הסברו" ולאורך השנים נוצרו הבובות בארבע גרסאות שונות. בדרך כלל מגיעות בובות הפוני עם מברשת משלהן, ולעתים אף עם מוצרים נלווים נוספים כגון: ערכת פיקניק, מיטה, חיית מחמד ועוד.

לכל בובות הפוני הקטן, בכל הדורות, ישנו ציור על הישבן - זהו "הסמל" שלהם. למשל, לפוני מסוג Lemon Drops (טיפות לימון) ישנו עיטור של טיפות סגלגלות על רקע צהוב.

נושא השיער משמעותי מאוד בבובות הפוני המקסימות – רעמתן שופעת וארוכה, משולבות בה צבעים רבים, והילדות יכולות במשך זמן רב להשקיע, לסרק ולעצב את שיער הפוני.

לקראת החגים משיקה חברת הסברו בובת פוני מקסימה אשר הילדים צריכים לעצב לבד את שערה השופע באמצעות חרוזים צבעונים. הערכה מוצעת במחיר 179 ₪. בנוסף, יוצעו ערכות מיי ליטל פוני חדשות במחירים של החל מ 60 ₪.

 

את כל הערכות ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות

 


 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה