יום שבת, 1 באוקטובר 2016

חצי חינם-חוסכת לנו ולא עלינו!!!!

חגים זו תקופה שמתבטאת בתורים הארוכים בכל רשתות המזון,כן,קניות לחג,כולם רוכשים המון דברים לחג,במיוחד אם החג הוא למשך כמה ימים וזה ממש לא משנה אם אנחנו מארחים או מתארכים התורים ממשיכים להתארך
במיוחד כמה ימים לפני החג!!!!!

גם רשתות המזון "מנצלות "את הזמן ויוצאות במבצעים על מוצרים נדרשים בחג,אחת הרשתות שביקרתי בהן ערכתי בה את הקניות שלי זו רשת חצי חינם,את הקניות שלי בדר"כ אני עורכת בסופר השכונתי,
לכן כשהגעתי לסניף חצי חינם הרגשתי אוירה של חו"ל,קודם כל המרווח
בין המחלקות השונות ,השלטים המכוונים אותנו הטועים ,
מגוון האיכות -ידוע לכולנו שאנחנו קונים עם העיניים ,איכות המוצרים בסניף
היה ניכר מהמדפים והמקררים.
העיצוב והנקיון הוסיפו ותרמו להנאת  הקנייה,כל מחלקה והעיצוב שמתאים לה,גם השירות מוסיף המון,המחירים סוף סוף מוטבעים בבירור מתחת לכל  מוצר,ולא צריך להיות אובד עיצות או לפנות לאיש שירות שיגיד כמה עולה כל מוצר.

בנוסף לכל המגוון וכל מה שציינתי ,בסניף שאני הייתי בו ,אם המושבות,קיימות 25 קופות,כדי להמעיט את ההמתנה והתורים שתמיד נוצרים.

כמובן שיש עוד כמה פרמטרים כשבוחרים סופר,אבל אנחנו כצרכנים לא אוהבים שאחד בא על חשבון דבר אחר,אנחנו רוצים גם וגם!!!!
גם מחיר הוגן וגם סחורה איכותית ומגוון רחב.

בנוסף ברשת ניתן למצוא לא רק מוצרי מזון ,אלא גם מוצרים לבית החל ממוצרי ניקיון וכולבו ועד למוצרי חשמל ואפילו עיצוב.

חלק מהמבצעים שניתן למצוא ברשת:


סימילאק אדבנס פלוס 900 גרם 55 ₪

קפה נמס טסטרס צ'ויס 200 גרם 23.90 ₪

חלב תנובה 1 ליטר 2.90 ₪

קוטג' תנובה 250 גרם 2.90 ₪
 
פסטרמה 400 ג"ר במחיר של 300 ג"ר
 
כלקוחה יצאתי מאוד מרוצה ,המוצרים ניארזו לי בצורה מסודרת.
 
לקראת החג הסניף יהיה פתוח במוצ"ש 1.10
שיהיה לכולנו חג שמח

רשת חצי חינם ברחבי הארץ:
חולון, רחוב המרכבה 31  / ראשון לציון, רחוב לח"י 16 / פתח תקווה, אם המושבות/ הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה