יום שבת, 1 באוקטובר 2016

ליפסקי מחדשת את חדרי הבית

ראש השנה זה זמן נהדר לחדש ולעצב את הבית,בעיקר את חדרי החדרים,
המטבח,האמבטיה והשירותים.
 
מי שעוזר לנו במלאכה אלו המוצרים הנפלאים והנוחים של ליפסקי,
ליפסקי מומחים בפיתוח וייצור מוצרי אינסטלציה ,סניטציה ומוצרי ראטן
הכל במחירים אטרקטיבים,
לפעמים לא צריך לבצע שינויים גדולים ומשמעותיים כדי לחדש ולשנות,
מספיק שינוי קטן ובעל משמעות,כדי לשדרג .
למוצרי ליפסקי בונוס נוסף,הם מוצרים כחול לבן.
בין המוצרים ניתן למצוא:
פח אשפה יוקרתי למטבח-פרקטי ונוח לשימוש-
הפח עשוי פלסטיק קשיח ,ניתן לשטוף אותו ולשלוף אותו בקלות,
הוא מגיע במגוון צבעים מחירו 70-100 ש"ח

אני חידשתי את חדר השירותים שלי במושב לאסלה ,



גם הוא עשוי מפלסטיק קשיח אבל בשונה ממושב האסלה שהיה לי (ולמען האמת התפרק) עם צירי פלסטיק,המושב הזה מגיע עם צירי נירוסטה
איכותיים ועמידים לאורך זמן(את זה ימים יגידו)
בהתחלה חשבתי לקרוא לאבא שלי הכל יכול שירכיב לי,אבל לא היתה לי סבלנות ורציתי כבר לחדש,אז הרכבתי בעצמי ו....הצלחתי זה היה ממש פשוט.






מחירו לצרכן 50-80 ש"ח

בנוסף קיימים מוצרים משלימים לחדר האמבטיה כמו סלי כביסה,פח אשפה,מברשת לניקוי האסלה ועוד....

את מוצרי ליפסקי ניתן להשיג ברשת הום סנטר ואייס.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה