יום שבת, 8 באוקטובר 2016

להניק בנוחות מירבית-קומפורט לאם ולתינוק

יש תארים כאלה שלא מתכוננים אליהם,האמת פשוט לא יודעים איך  ולומדים אותם תוך כדי תנועה.
אחד מהם זה האמהות ,כאמא ל-3 גוזלים אני לא אשכח את ההתלבטויות הרבות שהיו לי בבחירת השמות ,הבגדים ועוד כמה דברים,
אבל בדבר אחד לא התלבטתי בכלל וידעתי עוד לפני שהם יצאו לאויר העולם,
וזה שאני מניקה!!!!!
 
אמנם אני מכבדת דיעה והחלטה של כל אמא,כי כל אחת מאיתנו יודעת מה טוב לה ולילד שלה.
 
ההחלטה להיניק הגיעה לפני שבכלל ידעתי במה זה כרוך,
את ימי ההנקה הראשונים אני זוכרת היטב,זה היה מלווה בלא מעט כאבים,
ברחם בחזה אבל הכי כואב זה הישיבה הממושכת עם התפרים,
גם הישיבה הממושכת הזו כשהעולל הקטן על היד לא ממש מקלה.
שלרגע לא תטעו, 
הנקה זה דבר נפלא ויש בה לא מעט יתרונות אבל היא גם יכולה להוות מועקה,
בפרט שבאופן מודע אנחנו דיי "מנטרלות" את עצמנו ,
כאנשים וכנשים בפרט אנחנו מחפשות דרכים להקל ,דרכים שיכולים לתרום לנוחות שלנו ושל התינוק.
 
לפני כמה זמן נתקלתי בשאלה,"איזו מתנה היית שמחה לקבל ללידה?"
 
המתנה שבהחלט הייתי שמחה לקבל,זו כרית הנקה,
תומכת,נוחה ולא ממש גדולה,
כזו שאפשר לכבס בקלות ולאפסן במהירות.
 
היום שהגוזלים שלי גדלו ואני כבר מחשיבה עצמי אם מנוסה,
אני יודעת מה להביא מתנה ללידה,
כשגיסתי ילדה ידעתי מה אני אתן לה ולקטנטונת במתנה,
אני נותנת להם נוחות,הנאה,רוגע ושלווה,
כל זה בזכות כרית הנקה!!!!
 
הכרית עטופה בבד נעים שלא גורם להזעה גם בהנקה ממושכת,
 
וניתן לכבס כל פעם מחדש, 


הכרית ניתנת לקיפול מירבי ואיפסון,כך שהיא תופסת מקום רב, 
 והיא מאוד נוחה,כך שגם האמא המניקה הרגועה או אפילו האבא שמאכיל מבקבוק,נהנה מתחושה של נוחות,
הודות לכרית הויסקו שמקנה מרקם ג'ל ומאפשרת נוחות מירבית.(הויסקו פותח במיוחד לסוכנות נאס"א).
הנוחות הזו תורמת לנוחות האם והתינוק,מה שמשאיר זמן לחיוכים.

אז רגע לפני שאתם מתלבטים מה לקנות ליולדת מתנה,
תשקלו את כרית ההנקה
הכנסו לאתר ותהנו גם ממבצע,
קומפורוט ליוונג


 היא מגיעה בגוונים שונים












 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה