יום שבת, 15 באוקטובר 2016

אפשר לשקול אחרת-התורה לדיאטה מוצלחת!!!

מי שלא יודע אני נמצאת בתהליך של גמילה מסוכר וגלוטן,אני משלבת גם ספורט ולומדת לשמור על אורח חיים בריא יותר,

בעבר ניסיתי המון שיטות ,אני אמנם לא שמנה אבל גם לא רזה ובכל זאת יש לי את הנטייה הזו להשמנה,

זה לא שאני יוצאת חלילה נגד שמנים,כי לדעתי היופי הוא בעיני המתבונן וכל אחד בוחר איך לחיות.

הכל בעצם התחיל לאחר הלידה הראשונה ,לידה שהשאירה בי 5 קילו מיותרים,5 קילו על מישהי כמוני בגובה של 1.62
מורגש מאוד,האמת שגם לא ממש רציתי להחליף מלתחה ,למי יש כסף ובילד ראשון למי יש זמן???? בזמן הפנוי חיפשתי רק לישון.

האמת שחיפשתי ספרים שעוסקים בדיאטה ותתפלאו יש והרבה ,אבל הספרים לא ממש עוזרים,כי הם מיד מובילים אותנו
לעקב אכילס שלנו לאוכל,מתכונים ועוד מתכונים ,אני לרגע לא מזלזלת במתכונים אבל זה לא ממש מועיל 

אם לא מבינים את הדרך,אם לא ממש מבינים שהכ(ק)ל בראש שלנו,משם זה מתחיל מהמוח שנותן אותות וסימנים,

גם דיאטות טובות ומוצלחות שמחזיקות לאורך זמן ,הן לא דיאטות הבזק ,אלא אותן דיאטות שהופכות להיות דרך חיים בשבילנו,דיאטות שנעשות בהדרגה.
גם אם הצלחנו מה שחשוב זה המשך התהליך,איך לשמור על ההישג,זה לא ניגמר בזה שהגענו ליעד וזהו,אלא הענין הוא איך לשמור על ההישג,
ברוב המיקרים אנשים משמינים בחזרה את כל מה שהשילו ממשקלם ואפילו מוסיפים משקל נוסף.
 משפטים שעד עכשיו הכרנו כמו "הכל בראש" תאכל עד שאתה שבע"
פתאום יקבלו הסברים ונבין את המשמעות שלהם ומאיפה הם מגיעים,
הודות לספר אפשר לשקול אחרת,שהוא בעצם התורה של ספרי הדיאטות,
סוף סוף ספר שמדבר על איך לעשות את זה נכון ואיך ליישם בפועל את כל האימרות השכיחות שאנחנו מכירים כ"כ טוב.

לספר מצורף צמיד סיליקון שנועד להזכיר לנו את התהליך אליו הצטרפנו,
ותקליטור דמיון מודרך להרזיה ורוגע.

מחיר הספר-79 ש"ח 
ספר מעולה למתנה לאהובים לאחר חגי תישרי המשמינים.
קצת על מחברת הספר-תמי גל מלכה,
תמי מאמנת מחשבות בתהליכי ירידה במשקל,מומחית בשינוי התנהגויות
אכילה .
תמי בעלת תואר ראשון בחינוך עם ניסיון של 10 שנים בהדרכה .

ממני שיהיה בהצלחה,תזכרו שהדרך להצלחה רצופה במכשולים ובעזרת הספר הזה תוכלו לעבור אותם בקלות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה