יום שבת, 29 באוקטובר 2016

המיטה הופכת לסיפור אגדה-snurk מצעים תלת מימד

ילדים אוהבים לשחק,להתחפש ולהשתובב,תמיד אמרו לי "ילד שובב זה ילד בריא".

כשחושבים על זה לעומק מגלים שילדים מעבירים את רוב זמנם בשינה ,מה שאומר שכדאי שנשקיע בחדר השינה שלהם ובכלל זה גם במצעים.


איזה ילד או ילדה לא הלכו לישון או בכל אופן בכו שהם רוצים להישאר לישון בתוך התחפושת של הנסיכה או סמי הכבאי????גם בתוך בריכת הכדורים,ילדים הם כאלה שהם רוצים לקחת לידם את מה שהם אוהבים אפילו אם הם היו עם זה יום שלם ,הם לא משתעממים בקלות.
עכשיו הילדים שלכם יוכלו לישון בתוך בריכת הכדורים ,עם תחפושת הנסיכה והאביר,איך???
עם המצעים החדשים מבית snurk כל מיטה הופכת לאגדה,מצעים בעיצוב תלת מימד יוצרים אצל הילד תחושה שהנה אפשר לאסוף כדור מהמיטה,שהילדה ישנה בבגדי הנסיכה וכו'....









המצעים מקסימים אבל מה שעומד מאחורי המותג הוא הרבה יותר מקסים בעיני,
  SNURK- המותג היוקרתי שהחל דרכו בהשראת ההומלסים בהולנד ובמטרה לגייס עבורם תרומות, צובר פופולריות עולמית ועכשיו נחת גם בישראל! מגוון רחב של דוגמאות יוצאות דופן  בתלת מימד והדפסים מיוחדים: נסיכות, אבירים, כדורגלנים, בלרינות, בריכת כדורים, ואיך לא, גם דגם ייחודי בהשראת ההומלסים בהולנד –  סדין בעיצוב מדרכה  וציפה דמוית קרטון, בו ישנים במציאות חסרי בית.

סיפור המותג - מהומלסים בהולנד למצעי יוקרה ייחודיים:
ב-2007, פגי, יועצת פרסום במקצועה, המציאה יחד עם בן זוגה, אריק, מצעים (ציפה וסדין) הנראים כמו קופסת קרטון ומדרכה. בסיס הרעיון שעמד מאחורי המוצר, הוא לייצר רווחים אשר מרביתם  יתרמו למטרות צדקה וארגונים התומכים בצעירים, חסרי בית בהולנד. היות והמוצר צלח, המלאי אזל במהרה.
הצמד החליט להפוך את המוצר לעסק של ממש ולמכור את המצעים בעיצוב מיוחד ובאיכות גבוהה כך שנראותם תידמה לתלת ממד.
כיום, המותג נמכר בכ-500 חנויות לעיצוב גבוה בעולם וכולל מצעים למיטת יחיד, מיטה זוגית וכריות, ומיובאת לישראל על ידי חברת פופון, המתמחה במותגי תינוקות.

כיום, חברת SNURK, היא חברה הולנדית המייצרת מצעים איכותיים ועבים העשויים מ-100% כותנה אירופאית איכותית ביותר.  המצעים נחשבים מאוד יוקרתיים, איכותיים ועמידים בפני כביסות מרובות. בנוסף, גם אינם מתכווצים וכביסתם חוסכת בחשמל (ניתן לכבס את המצעים ב-40 מעלות צלזיוס בלבד). כמו כן, המוצר מאוד ייחודי, יוצא דופן ומותאם לילדים ומבוגרים כאחד.


מחיר לצרכן:
מצעים יחיד (ללא סדין): 300 ₪.
מצעים זוגיים (ללא  סדין): 450 ₪.
כריות- לא ניתן להשיג בארץ.

פופון הנציגה הבלעדית בארץ. ניתן להשיג באתר פופון WWW.POUPON.CO.IL באתר המותג בישראל :  www.snurk.co.il.  באתר באליגם שופ.  בבוטיק פיז הרצליה וסיגל'ס רמת השרון.
לבירור נקודות מכירה – "פופון": 03-6422533


תגובה 1:

  1. יאוו איזה רעיון מקסים! הבן שלי ישתגע על מצעים כאלו (בכללי הוא מאוד אוהב את הנראות של המיטה שלו ותמיד דואג לקשט אותה בצעצועים ובסידורים שונים). והמטרה שלשמה התחילו עם הרעיון מקסימה אף יותר

    השבמחק