יום שבת, 15 באוקטובר 2016

כי אנחנו מולטי מאם-multi mam

כאמא אני בחיים לא אשכח את היום שבו נולד בני הבכור,כמה כייף ,אושר וכמה כאב,

כאבי תפרים כאבי הנקה ,אבל זה כאב שלא ממש זוכרים,עובדה אחריו הבאתי עוד 2 זאטוטים.

השנה היתה סערה בכל הרשתות ובכל פלטפורמה אפשרית סביב נושא ההנקה,חשיבות ההנקה,בעד ונגד התמ"ל(תרכובת מזון לתינוקות),
האמת שאני לא באה להביע או לנקוט עמדה וצדד בצד כלשהוא,כי אני חושבת שכל אמא עושה ויודעת מה טוב לה ולילד שלה.

הסערה האחרונה שהיתה ,יצרה עלייה במודעות ,עידוד וחשיבות ההנקה.
יחד עם זאת עלה הצורך בפיתוח מוצרי עזר להנקה ,מוצרים שיתנו מענה מיידי שנוצר לפעמים תוך כדי ההנקה,כמו פטמה סדוקה,פטמה מדממת וכו'....

כמי שהניקה את הילדים עד גיל שנה אני יודעת על מה מדובר,ועדיין נושכת שפה כשנזכרת,זוכרת את אותם רגעים בהם רציתי שיקרה "נס" שיהפוך את ההנקה לפחות כטאבת,במיוחד בשבועות הראשונים.
היום אני חושבת שלאמהות קל יותר למרות שהקטנה שלי רק בת 10,עדיין אני חושבת שהקדמה הגיע גם לנושא ההנקה.

במולטי מאם השיקו מגבונים לקומפרסים לטיפול מיידי והרגעת הכאב שמופיעה מסביב לפטמה,כל מגבון מכיל ג'ל ביו אקטיבי שמפחית את הכאב באופן מיידי ומעניק הגנה מפני זיהומים ופטריות ,יתירה מזאת החומר עוזר לתהליך ריפוי הפטמה באופן טבעי,המוצר טבעי ואינו מכיל חומרי טעם וריח 
או חומרים משמרים,לכן אין צורך בהסרה וניקוי לפני הנקה.

מחיר לצרכן 59 ש"ח



ניתן להשיג ברשתות הפארם,בתי טבע ובתי מרקחת .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה