יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

תחל שנה והברקותיה!!!

חודש תישרי הוא חודש משופע בחגים,מה שאומר בישולים,אורחים וגם נקיונות,בכל הבתים מתכוננים ,מתרוצצים ומכינים את מיטב הבישולים ,
ריחות האוכל מתמרים באויר והניחוחות וואוו מעדנים,כל בית והמאכל שלו עם התיבול המוכר,האוכל המסורתי,הברכות וכו'.....
המאכלים והתיבולים אולי שונים מעט מבית לבית אבל מה שקורה בכל בית זה שלב הנקיונות,בשלב הזה כבר כולם עייפים ומותשים,אז מה עושים ??? כדי שהבית ישאר נקי ואין לנו זמן או כח ואנחנו רוצים לנקות במינימום זמן אבל להשתדל להגיע למקסימום נקיון,בשביל זה יש לי את ניקול,שנותנת פתרון מספק לתוצאה מרשימה במעט עבודה ומאמץ!!!!!

הודות למוצרי הנקיון של ניקול ניקיון הבית הפך להיות "משחק ילדים" וחוסך לנו זמן יקר ומאמץ.

מה שאני אוהבת אצל ניקול,שהפכה להיות יד ימיני בכל מה שקשור למטבח ולבית בכלל,זה שהיא כל הזמן מתחדשת ומתעדכנת,מעכשיו ניקול עוזרת לנו גם בכל מה שקשור באפייה וארגון שולחן מקסים ליום הולדת.

פלוס נוסף,מוצרי ניקול נותנים מענה גם ליוצאים לטבע,פק"ל "כיסים" שכזה,זו בדיוק התקופה הכי נוחה שמושכת אלפי מטיילים לטבע,פיקניק עם המשפחה זה מושלם ,אבל בסיום צריך להשאיר את הטבע נקי ורענן,בשביל זה יש את שקיות האשפה הגדולות ,הן מגיעות ב-3 גדלים שונים והן חזקות דיין עם שרוך קשירה .

הידיים התלכלכו ,אל דאגה נייר המגבת של ניקול סופג וסופג בלי בעיה,
הוא מעולה גם לספיגת השמן מהשניצלים הטעימים והפריכים אותם אתם יכולים להביא לפקניק.


מאז שגיליתי את מוצרי ניקול החיים שלי הפכו לקלים יותר,עם העומס שיש לי אני מודה על ההברקות שניקול מביאה,פתאום מתפנה לי זמן לעצמי,לילדים למשפחה בלי לפגוע בתחושת הנקיון.

מישהו מצטרף לפקניק????

























 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה