יום שבת, 12 במרץ 2016

טיטולים צבעונים ומחייכים במהדורה מוגבלת+ערכת ניסיון מתנה

יוסי בכינור ,פסי בתוף,משה בחצוצרה.....

ככה בדיוק הרגשתי כשקיבלתי את אריזת הטיטולים החדשה של טיטולים,

הילדים שלי אמנם כבר לא בגיל אבל יש לי אחיינים מקסימים וקטנטנים,שאותם אני אוהבת מאוד.

הילדים של היום סקרנים והרבה יותר תזזיתיים וחשוב להעסיק אותם בכל רגע,אחרת הם מתחילים לאבד סבלנות ולבכות,מה שזכור לי מהחלפת הטיטול אצל ילדיי,כל הריטואל הזה של החלפת טיטול היה משהו בסיסי,דיי משעמם,רק להחליף וזהו,כל חברות הטיטולים מבטיחות לילה שקט,ספיגה מעולה,רובם שיכללו את איכות הטיטול ,בכלל איכות הטיטול עולה ומתקדמת במשך השנים ,

את המותג טיטולים הכרתי ,כשנולדה הקטנה שלי ומאז זנחתי את הטיטולים היקרים והמובילים,מצאתי שהמותג נותן תמורה מלאה וטובה למחיר שלו,
היום אני נתפסת בעיני הגיסות ואמהות צעירות כאמא מנוסה ואני מוצאת עצמי ממליצה על טיטולים מבית טיטולים,הם סופגים טוב יותר,"מתלבשים" טוב יותר על גופו של התינוק.


ועכשיו הם יצאו במהדורה מוגבלת ומקסימה בעיני,טיטולים מאויירים בציורים מקסימים,כל מידה והציור שלה,כך שזה גם חוסך זמן יקר בחיפוש המידה בסופר וגם החלפת הטיטול כבר אינה משימה משעממת.



 להזמנת ערכת התנסות -כאן