יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

גם בנקיון צריך לדעת את ה ABC

כצרכנית אני אוהבת תחרות בכל הקשור לשוק ,כי המרוויחים העיקריים זה בראש ובראשונה אנחנו הצרכנים,אבל, אנחנו מברכים ומשוועים לתחרות,אך כשזה מגיע לרכישה ,אנחנו משום מה תמיד באופן סיסטמטי חוזרים ולוקחים את המוכר ,האהוב והידוע,אנחנו קצת פחות פתוחים לקבל שינויים וחבל ,כי ברוב המיקרים התוצאה תהא זהה רק האריזה מעט שונה .משום מה קיימת הנחה שהזול הוא יקר, אבל לא בהכרח.כבר מספר שבועות שאני מתנסה במוצרי שוק חדשים המיועדים לניקיון הבית,מוצרי שוק שאינם נופלים כהוא זה ממוצרי מדף וותיקים ואהובים,אבל ,כצרכנית מנוסה שאוהבת לבדוק כל דבר חדש,ניסיתי גם אותם, כי פרסומות לא ממש "עובדות" עלי,אני מאמינה למראה עיניים!!!!
הפעם על הפרק- מוצרי הניקוי של ABC( מותג עולמי) של חברת COM והמוצרים המשלימים של חברת FIX גם הם שייכים לבית COM  עבודות הבית תמיד יהיו ותמיד צריך מישהו שיעשה אותם, במקרה שלי זו אני.




ראשון לנסות היה נוזל הכלים בשילוב כרית הכלים , מה שאני "דורשת" מנוזל הכלים שלי חוץ מזה שהוא צריך להבריק בלי הרבה מאמץ, אני אוהבת שהנוזל מקציף אבל לא הררים של קצף , אלא במידה הנכונה, הריח, זה משהו שהוא בבחינת מאסט, ריח נעים שמותיר כוס רעננה וריחנית במידה שאפשר לשתות. נוזל הכלים, יש המון סוגים חלקם טובים ויעילים וחלקם פחות, אז איפה מיקום הסבון שלהם בסקאלה??


אורח החיים שלנו הפך להיות תובעני כ"כ ,אנחנו מוצאים עצמנו מג'נגלים ממקום למקום ,מתפקיד לתפקיד, והדבר האחרון שהיינו רוצים זה להתחיל לשפשף את שיירי השומנים ולבזבז זמן יקר על נקיון וסדר שממילא עוד שנייה יהיה כלא היה, בעיני זה חיובי , כי זה מראה שכאן חיים!!!

סבון הכלים של חברת abc מכיל 24% חומר פעיל 
בהשוואה לחברות מובילות זה מהווה יחס זהה, החומר הפעיל ממיס שומנים באופן מהיר וייסודי, הנוזל מגיע בכמה ניחוחות, ליים, לימון ודובדבן.
מחיר לצרכן לבקבוק 900 מ"ל 7.90 ש"ח .


כמובן שאת הכלים הברקתי וקירצפתי בעזרת כרית הניקוי היפנית של FIX, היא אינה קשיחה ונעימה למגע, לא משאירה סימני שריטות  אבל שלא תטעו , את הכתמים היא מסירה בקלות, היא סופגת את נוזל הכלים , בקיצור מעולה!!!




גם ספוג הקסם,מבית FIX  נוסה והאמת הוא ממש בגדר הפתעה!!!!!!
בניגוד לספוג הקסם המוכר והידוע שהיה ניחלק לי באמצע ניקוי אגרסיבי ושפשוף, הספוג הזה נשאר יציב ואיתן, הוא הסיר את הכתמים ביעילות.








המטליות הרב שימושיות היו מעולות, שימו לב בתמונה כמעט שאין הבדל בכלל בין המותג המוביל לבין FIX שתיהן סופגות ויעילות בנקיון
הן לא מותירות סיבים .





מרכך הכביסה של ABC בעל ריח נעים והכי חשוב הריח נשאר גם לאחר שהכביסה מתייבשת.






אודות ABC:

עם פריסה ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם, המותג הבינלאומי ABC הוא אחד ממותגי הפרימיום החזקים ביותר בשוק מוצרי הניקוי והצריכה לבית. המותג הושק בשנת 1985, כמיזם משותף של חברת ג'וינט ונצ'ר עם חברת קולגייט פלמוליב העולמית, כאשר בשנת 2008 הסתיים המיזם המשותף בין החברות,ABC  הושק מחדש והורחב כמותג חזק ודומיננטי למתן פתרונות ניקוי ביתי, והפך לשחקן מרכזי במאות מיליוני בתים ברחבי העולם. המותג ABC מיוצר בטורקיה תחת הסטנדרטים הגבוהים והאיכותיים ביותר, ובנוסף מייצר מגוון רב של מוצרים במיתוג פרטי: ניקוי רצפות, מרכך כביסה, נוזל כביסה, סבון כלים, אבקת כביסה ועוד. חזון החברה עומד על המוצרים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר ובמחירים אטרקטיביים.



אודות FIX
המותגFIX  הינו מותג פרטי של חברת קומ תיאום בינלאומי לסדרת מוצרי ניקיון המשווקים בפריסה ארצית. רוב מוצרי FIX מיוצרים בתורכיה ובעלי כשרות חתם סופר למשך כל ימות השנה, כולל חג הפסח.
המותג נוסד בשנת 1996 ומייצג מוצרים ברמה טובה מאוד שמתחרים ברמת מחיר ואיכות. המותג נבנה ברוח המחאה החברתית ולכן מתחרה על כיסו של הצרכן, ולא מתפשר על איכות.
סדרת מוצרי FIX  כוללת: נוזל לניקוי חלונות, נוזל לניקוי אסלות, אקונומיקה ריחנית, אקונומיקה מקציפה, נוזל כלים 1.5 ליטר ב-4 ניחוחות, אבקת כביסה לכביסה לבנה וצבעונית במשקלים 1.25 ק"ג, 6 ק"ג ו-10 ק"ג ומגוון מוצרים משלימים בפיתוח. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה