יום שבת, 24 בדצמבר 2016

פיקסל הובי , מולטי פאנקשיין-עכשיו גם לבית מארח

בתחילת כל שנה המורה שולחת עם הילדים שלי רשימה, רשימה של בית מארח.

בכל שנה אני שוברת את הראש ,מה לעשות הפעם , בכל זאת צריך להעסיק 
כמה זאטוטים ,אז איך עוברים את זה ויוצאים מזה בשלום, כשכולם נהנים ויוצאים מורווחים???

אפייה כבר היה, בצק סוכר גם,אז מה לעזאזל אני עושה????

כשביקרתי בתערוכת הצעצועים קיבלתי רעיון נפלא לבית מארח, משהו שיעסיק אותם למשך קצת יותר משעה ,פיקסל הובי מכירים??? להיט מבית פלדע, משחק של יצירת פסיפס צבעוני שמגיעה בוריאציות שונות ומגוונות  ,מעכשיו אפשר לרכוש ערכה ל-5  ילדים עם כל האינסטרומנטים המתבקשים.

הערכה כ"כ פשוטה וקלה וילדים ימצאו בה הרבה ענין ,בגלל הצבעוניות והמוטוריקה שהיא דורשת ואנחנו ההורים גם אלה שפחות אוהבים להסביר יכולים להירגע ,כי ילדים מיד יבינו וייכנסו לתוך הענינים ,כן,גם המאחרים.





 אז מעכשיו אני לא נילחצת שאני שומעת בית מארח, חחחחח, אני אפילו מתנדבת!!!

אתם בית מארח??? בלי לחץ תשאירו את העבודה לפלדע ואתם אחראים רק על הכיבוד !!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה