יום רביעי, 1 במרץ 2017

האושר מונח אצלנו בכף ידנו.

"כשנולדתי מזמן אז הייתי קטן,
זה קורה, זה טבעי, זה ידוע.
וביליתי שנים בתוך קן ההורים,
אבל רק לתקופת ניסיון.

בעזרת השמיעה גם פיתחתי שפה,
שעזרה לי בתחום התקשורת,
ופיזרתי לעתים צירופים של מילים
בתקווה להסביר את המצב.


אז אספתי תגובות ומספר הבנות
ובניתי תדמית וקצת אופי,
והשלמתי את הריק, כדי לא לנתק
את הקשר ביני לישוב.

והיום השעות נגמרות וקטנות,
ואומרים שאשתי מזדקנת.
אך לפי הראי שדומה לי להפליא
המפעל יסגר בקרוב."


דני סנדרסון לא יכל לתאר את מירוץ החיים טוב יותר, זה בדיוק כך,
ילדים,בוגרים מבוגרים.
כמבוגרים ,לרובנו סדר יום זהה,
שמתחיל מוקדם בבוקר ,ילדים עבודה בית וממשיך לשעות הקטנות של הלילה,
למי שלא מכיר אותי ,אז הגיע הזמן,
קוראים לי דנה ואני אמא ל- 3 ילדים (מדהימים),
עובדת במשרה מלאה ,
בשנים האחרונות אני שומעת הרבה על נגישות ומשום מה מיד נוטים לקשר את הנושא עם מוגבלויות,
אז יש מצב שאני "מוגבלת" בצורה מסויימת ואולי אפילו הרבה מאיתנו,
כי מי מאיתנו לא נתקל בתקלות ביתיות כמו מכונת כביסה מקולקלת ,דוד דולף ואפילו תקלות פשוטות יותר ,
אז אנחנו ניאלצים לעכב את המירוץ שבו אנחנו חיים,כי אנחנו חייבים להמתין למומחה,
זה קצת מעצבן ולא ממש לקחנו את זה בלו"ז היומי,
אבל החיים הם לא עניין של שחור ולבן ואין מהלכים טובים ו/או לא,
תוצאת תמונה עבור תמונה של שחמט לשימוש חינם
מכל מהלך אנחנו יוצאים מרווחים כי אנחנו למדים,
העידן החדש והמודרני ,אמנם מוכר ומוכרז כעידן חכם,
אבל עדיין לא מצאו פתרונות לכל התקלות,
מה שכן ,בבזק מצאו פתרון יעיל לקיצור זמן המתנה,
באמצעות השירות החדש self service ,
שירות שחוסך לנו זמן יקר וללא ספק גורם לנו סיפוק רב,
בזכות השירות אנחנו יכולים להתמודד עם תקלות שונות בתחום האינטרנט
ועוד ,לגמרי בעצמנו ,ללא צורך באיש מקצוע.
האתר נגיש ונוח ,מובן ופשוט,
אחד הנושאים אותם ניסיתי בעצמי היה הבית החכם,


למרות שלכאורה זה נראה די פשוט ,לא הצלחתי לחבר בין האפליקציה בנייד


למצלמה שהתקנתי בבית ואז פניתי לסלף סרוויס של בזק
בו נאמר כי יש צורך בפרמוט של המצלמה,
פעלתי עפ"י השלבים ואופס פתאום שלטתי בכל הנעשה בבית מרחוק,
האמת,תמיד רציתי להיות זבוב קטן ולהקשיב לכל הנעשה
גם כשפיזית אני לא נמצאת ,
לדעת סודות כמוסים, לדעת שהם שמחים,עצובים ,מוגנים וכו'
עם מצלמת הבית החכם זה אפשרי ,
הכל נמצא תחת שליטה

משאלת השאלות מה להכין לצהריים ועד להיות בוררת במריבות שלהם.
שח-מט.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה