יום שבת, 22 באפריל 2017

ספא לשיער רגוע ומלא ברק

מכירים את זה שבדיוק יצאתם מפן והשיער "עומד" כאילו התחשמל? שהשיער יבש וחסר ברק? במיוחד מי שיש לה שיער יבש , מסולסל ,שיער שעבר לא מעט "התעללות" של החלקות פנים וצבעים, כל אלה הורסים אותו ,למרות שקצת קשה לנו לחשוב מה היינו עושים בלי הצבעים ,ההחלקות והפנים,כי הרי אנחנו רוצות לגוון בצבעים ורוצות שיער חלק, ובאופן כללי מעטות הנשים שמרוצות מהשיער שלהן.

אני ,מי שלא יודע ,העברתי את השיער שלי מסיכת התעללות עצבנית ביותר וזה התחיל כבר בכיתה ט' ,שעברתי החלקה לראשונה בחיי ומאז הוא עובר פנים ,צבעים גוונים ועוד....




השנה החלטתי לשקם אותו ולא ממש ידעתי מאיפה מתחילים?????!!!
ומה עושים!!!

כשקיבלתי הזמנה לסיקור שיקום השיער במספרת הקונספט של פיליפ מרטינ'ס, זה היה בבחינת ,עכשיו או לעולם לא.

הנסיעה אמנם די רחוקה , אבל נראה ששוה לי להתאמץ וכך היה נסעתי לשוהם, שבדיעבד הסתבר בכלל לא רחוקה (מקרית אונו) ,הגעתי למספרה שנמצאת בתוך מרכזון מסחרי קטן, שנראה שכולם שם כמו משפחה ,דבר שמוסיף הרגשה נוחה לאוירה, המספרה מאובזרת , נקייה ונותנת תחושה של רוגע וכייף.

רוני בעל המספרה מיד ניגש למשימה, אותי האמת עניינה התוצאה, הייתי חסרת סבלנות, רוני הסביר על מוצרי פיליפ מרטינ'ס בהם הוא משתמש , שאינם מכילים אמוניה,ניקל עופרת ,ללא פארבנים או מלחים או במילה אחת הם טבעיים . השיער שלי עבר ספא איכותי ממש כמו בספא , הוא היה בסוף רגוע יותר ,חיוני ומלא ברק, כאילו "שתה" את כל החומרים הטבעיים כמובן של פיליפ מרטינ'ס, יש כמה טיפולי ספא שאפשר לעשות , כמובן שלכל אחת מותאם הטיפול המיוחד לה עפ"י אבחון השיער שעושה רוני קודם ,אחרי הטיפול שהעניק רוני לשיער שלי ,הבנתי שהשיער ממש כמו הגוף שלנו יש לו רצונות משלו וכן גם הוא דורש תחזוק וטיפוח, במיוחד בימי הקיץ הוא הראשון להיפגע מקרני השמש ואנחנו באים אליו בדרישות , ברצונות וכו' 






אז איזה טיפולים ניתן לקבל אצל רוני??

אנטי אייג'ינג ,טיפול לנשירת שיער, טיפול שמן חוחובה לשיער, טיפול לשיער שומני דק ודליל, טיפול לקרקפת יבשה ,
לטיפול לקרקפת שומנית וקשקשים, טיפול לפסוריאזיס , סבוריאה , והטיפול שאני עברתי -לשיער שעבר טיפולים כימיים כמו החלקות וצבעים.
רוצים לדעת איך יצא לי??? הייתי בשוק!!!!! אף פעם לא הרגשתי את השיער שלי רך ונעים אחרי פן, הפעם זו היתה התחושה וההרגשה ,השיער רך ונעים למגע , כשמעבירים בו את היד כבר לא מרגשים יובש ושיער קשה , המגע היה רך ונעים השיער היה נראה טבעי לחלוטין, למרות שעשיתי פן.
אז עכשיו אני בתהליך שיקום שהתחיל אצל רוני וממשיך בבית עם מוצרי פיליפ מרטינ'ס, ממליצה לכם בחום להגיע לרוני (חוץ מזה שהוא מקסים) ולעשות ספא לשיער ,כבר באותו יום תבחינו בשינוי.








להשיג במספרות הקונספט פיליפ מרטינ'ס בצהלה תל אביב, שוהם וחיפה.
במספרות מורשות בלבד של המותג ברחבי הארץ בכתובת האתר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה