יום שבת, 22 ביולי 2017

קרקס מוסקבה בישראל

אחרי הקרקס האורבני וקרקס פלורנטין , הגיע תורו של הקרקס הרוסי, קרקס מוסקבה, טוב לפני שאתחיל בפוסט יש לי וידוי קטן: אני דנה בת 41 ואני פוחדת מקרקסים, אבל הילדים שלי עפים על זה וצוחקים עלי שאני חוזרת לנשום רק כשיוצאים.



אז המופע אמנם באוהל ענק אבל ממוזג, כך שלא היה חם ויכולנו לשבת בנוחות ולהנות בלי להתפתל מחום.



המופע גם ללא חיות (מעולה), אבל כן תמצאו בו ליצנים, פעלולים עוצרי נשימה, מופעי אקרובטיקה בשילוב אש שדורשים מיומנות והרבה תרגול (ממש מפחידים),לצלילי מוזיקה רוסית מוכרת כמו קלין קקלין קקלין .....
אבל בשונה מקרקסים בשנים קודמות ששילבו מופעים כמו אופנועים ועוד דברים שהיו נראים לי ממש מסוכנים , השנה לא היה , השנה הקרקס היה מעט מאכזב אולי בגלל הציפיות וההשוואה לשנים קודמות, אבל הקטנטנים שבחבורה נהנו ( בני 4,7,9).





משך המופע שעתיים ,שכוללים הפסקה (מעולה לריקון השלפוחית),
תצטיידו בחטיפים ושתייה , אמנם יש שם אבל כדאי להצטייד מראש.
ילד מגיל שנתיים מחוייב בכרטיס , הזמנת כרטיסים בהוזלה למחזיקי כרטיס, לאומי קארד, אמריקן אקספרס .

לסיכום -הילדים נהנו , אנחנו הגדולים מעט פחות (למרות שבשבילי זה היה מעולה).

מיקום הקרקס כרגע בפתח תקווה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה