יום שבת, 5 באוגוסט 2017

בילי אליוט-חובה לראות!!!!+קופון הנחה שווה במיוחד

אני אפתח בכך שאומר, "מי שלא היה וראה, שירוץ", קודם כל ,כי זה מקסים, מדהים ,מרגש ומה לא,יש בו גם דרמה , מתח ועלילה, ושנית זה הסיבוב האחרון של ההצגה אחר כך היא יורדת .
ברביעי האחרון לקחתי את ביתי בת 10 וחצי לצפות במחזמר, נויה ואני ישבנו מהופנטות ,אצלי גם ירדו לא מעט דמעות והכי חשוב חיבקתי את נויה שלי המון!!!!!

כבר הרבה זמן שלא נהנתי ככה! 

מחזמר עם קאסט מדהים, מחזמר שהוציא מכולם דמעות של התרגשות.
סיפורו של בילי , ילד יתום מאמא , שגדל עם אבא , סבתא ואח, בבית בעיירה קטנה בלונדון,עיירה בעלת אופי שמרני במיוחד, שם עובדים כולם במכרות הפחם.

העלילה מתרחשת בזמן שביתת הכורים המפוסמת בשנים 1984-85 נגד אשת הברזל , מרגרט תאצ'ר.

בילי , שלומד בבית ספר והולך בהוראת אביו לחוג אגרוף, מגיע יום אחד ממש במקרה לחוג לבלט, לאחר הביקור מחליט בילי לזנוח את האגרוף שגם ככה לא אהב, לנעלי הבלט, הוא התחיל ללכת לחוג הבלט במקום לחוג אגרוף ושם הוא מתחיל ללמוד את צעדי המחול, עד שיום אחד אבא שלו מגלה ופורץ לשיעור ואוסר על בילי להמשיך בבלט תוך טענה שגבר צריך להיות גבר ולא פרימה בלרינה.

המורה של בילי לא מוותרת עליו , כי היא מבחינה בכשרון שטמון בבילי ומחליטה ללמד אותו באופן פרטי אצלה בבית, בילי שומר על הענין בסוד ולא מגלה לאיש חוץ מחברו הטוב מייקל (שעליו מגלה בילי כי הוא הומוסקסואל), עד שבילי הופך להיות רקדן מוכשר, אז המורה שואלת את בילי אם ירצה ללכת לאודישן של הבלט המלכותי? בילי מאוד רוצה , אך חושש כי אין לו מספיק כסף.

ביום האודישן אביו של בילי אוסר עליו לצאת מהבית בגלל פרעות המשטרה בחוץ, המורה לריקוד מגיעה לביתו של בילי כדי לקחת אותו, אך אביו לא מרשה ובילי מפספס את האודישן ועולה לחדרו תוך צעקות שוברות לב,"אמא היתה מסכימה לי" אומר בילי לאביו, " אבל אמא שלך מתה" עונה לו אביו,
בילי נשבר , צועק ורוקד ריקוד מתוך הלב , ריקוד של כאב.

מה היה בסוף אתם חייבים לרוץ ולראות, יש פה ושם קצת מילים גסות ומעט קללות , אבל זה לא משהו שלא שומעים ביום יום, חבל לפספס מחזמר כה נפלא!!!!

רוצו ותודו לי אח"כ , אוהבתכם,דנה.
והנה קופון הנחה , במקום לשלם 199 ש"ח תשלמו רק 129 ש"ח ,זה שווה כל שקל!!!!! 

יש להיכנס לאתר בילי אליוט לבחור כרטיסים במחיר מלא ללא הנחות ולהקליד במסך הסיכום את הקוד 
B658571  המחיר ישתנה ל 129 ש"ח ואז אפשר להמשיך בהזמנה.

תוצאת תמונה עבור בילי אליוט תמונות




המחיר ישתנה ל-129 ש"ח לכרטיס ואז אפשר להמשיך בהזמנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה